Friday, January 22, 2010

De 2010!

Zic "LA MULTI ANI!" 1st of all...Si mai spun ca da, e mereu greu la inceput de an dar nu ma las de blogareala nici anul asta, so bagam repede un Recap de 2009 sa analizam 2gether ce, cum si in ce fel si-apoi dap full speed ahead pe 2010...'Caz, baby, my hat it's full of white rabits and surprises!

In 2009, am...

Scris 2 articole la TimeOut Bucuresti, pentru a-mi "revergora" scriitura. Generatia MTV era vizata in ambele cazuri, so...



I-am avut ca invitati la MTV Dance Floor Chart pe Fedo Mora si Camurri...



Am stat de vorba cu Tiesto!





Am fost "in aer" de Valentine's Day...



Am urcat pe matinal la ProFM DANCE, de luni pana vineri, de la 8:00, la WAKE UP'N'DANCE, dupa ce in prealabil am fost realizator programe in week-end la PARTY GUIDE si in week-days la DANCE YOUR WAY...Multumesc Cetin si Schnebli ca aveti incredere in mine si ma lasati sa-mi fac de cap pe unde!



M-am "maritat"...Special 10x 2 my lovely "husband", Modelu', care m-a suportat
o zi! :)))



Am fost la LONDRA with my very best friend, Anka...10x, 10x, 10x Anka, Raluka and Alex...And TRG!:D





Am fost "buna si nebuna"!








Mi-am ars-o cu peruca albastra lady like @ MTV Dance Floor Chart 5 o#clock tea!



Am fost samurai!



Am prezentat o noua emisiune marca MTV- BUZZ NEWZ si i-am avut ca invitati pe Puya, Andra, Andreea Antonescu, Catalin Botezatu, Anda Adam, Connect-R etc! Special 10x 2 Alina Stanila, Cretz si Shurubel! :D:D:D









Am prezentat MTV DAYS cu Claudiu Sara!







Am fost nebuna de legat!



Am fost la BERLIN...With Anka!!!






M-am tuns sau...m-am lasat tunsa :P!



Am adus tricouri pt MTV-isti!




I-am cunoscut pe Ting Tings! 10x again Cetin!



Am fost balerina la zeci de metri inaltime!




Am fost sotie de mafiot!



Am prezentat lansarile Twilight la Diverta, Carrefour si Targul Gaudeamus!



Am povestit la MTV FRESH, o noua productie a aceluiasi MTV, din pat!



Am fost cu Vika la piscina pt MTV Dance Floor Chart!



Am fost Rastafarian Amsterdamer tot la MTV Dance Floor Chart!




L-am celebrat pe Michael Jackson din mijlocul fanilor lui si am avut parte de cel mai lung LIVE pe MTV ever- peste 9 ore de transmisie! !0x Lucia, ca m-ai suportat atat! :)))))))))






Am jucat baschet cu Tom Boxer, m-am distrat maxim cu prietenii de la Voxis si George Hora, am despicat firul in 4 cu Alex-Under Base si Frissco tot la MTV Dance Floor Chart!10x Dan pentru ca m-ai lasat sa-mi fac toate "mendrele" pe post! :P





Am fost reprezentantul MTV la European Media Awards Berlin 2009! Am rascolit cabina rockerilor de la Tokio Hotel, i-am intervievat pe covorul rosu pe Shakira, Katy Perry, Pete Wentz, Placebo, Jonas Brothers, Green Day, Tokio Hotel, Joss Stone, Daniel Merriweather, Pixie Lott, Elena Paparizou, Dima Bilan, Backstreet Boys, Yoga Fire, David Guetta, modelul Bar Rafaelli si actorii: Juliette Lewis, David Hasselhoff, Jean Renau si Jessie Metcalfe, m-am distrat la after-party-ul Ewerk. Special 10x 2 my Super Cretz, Cetin, COSTICAAAAAAAAAAAAA si Adrian!
















M-am distrat maxim cu prietenii!











Am fost PIRAT anti-piraterie!!!





Am lansat impreuna cu Irina, Ticu, Vlad, Valentin the sex machine si Fratello prima productie MTV travel aka MTV Passport...A fost cel m,ai frumos lucru care mi s-a intamplat in 2009 asa ca le multumesc din sufletel prietenilor mei alaturi de care mi-am serbat ziua in Amsterdam la finalul turului de 2 saptamani prin Europa! 10x guys...you're THE BEST!!!



































Am lansat "Semnul" in scoli si licee!



Am dat 2 ProFM DANCE OFFICIAL PARTY CAR direct de pe 89,5 fm sau www.profmdance.ro!




Am prezentat week-end-ul maraton "Alo...Alooo...MTV says hello!" dedicat celor 20 de ani trecuti de la Revolutie incoace!



Am incheiat anul in Piata Revolutiei, prezentand cu George Vintila si Claudiu Sara LIVE REVOLUTION- ProTVelionul!!! 10x 2 my older bros that take care of me!



M-am indragostit nebuneste :P...In plan personal, clar de departe, asta este cea mai importanta realizare pe 2009! Love ya, Babe!



1 comment:

AKs said...

Probabil ca e cam tarziu sa cer asa ceva, dar merita incercarea pentru nu am gasit nicaieri pe web mai multe detalii despre acest lucru. Ideea e ca nu am apucat sa urmaresc super maratonul:
"Alo...Alooo...MTV says hello!"
Sper sa nu gresesc, am ajuns pe blogul tau din search in search, eu vorbesc aici despre maratonul de weekendul trecut(24-25 aprilie) cu top 10, din fiecare an de la MTV, eu am apucat sa urmaresc doar '94 si putin din '95. As vrea daca ai cum, sa postezi lista cu melodiile din top, sau daca exista un link unde sa le gasesc, ca eu n-am reusit... Nu obisnuiesc sa ma bag in seama, dar chiar vreau sa ascult topurile alea, mai ales ca am amintiri placute din anii respectivi. Deci in cazul in care vezi mesajul asta, si bineinteles ai acces la top/lista, si vrei sa mi le faci cunoscute poti sa imi trimiti un mail la tzeusd[at]gmail[dot]com. Eu ti-as fi trimis mail, dar nu am gasit adresa ^_^. As fi trimis mail si la MTV, dar se pare ca nu au postat pe site o adresa. Multam fain indiferent de rezultat!