Monday, April 26, 2010

De... inceput de saptamana NEBUNA!!!

Mi s-a "reprosat" ca de cand am inceput sa va pun la curent cu playlist-ul saptamanal MTV FRESH nu mai sunt PERSONALA...Cum naiba, ca emisiunea aia e parte din viata mea, la fel ca munca de la radio si multe alte nebunii de gen care desi tin de profesia mea, fac parte din mine! :D
Sa inteleg ca va doriti chestiuni "de culise"? Ce fac? Unde merg? Cu cine imi petrec spare time-ul? Ok, no problem, o facem si pe-asta...

In w-e m-am dat pe Valea Prahovei, cu atv-uri, gratare si alte sporturi in pantaloni scurti despre care au scris deja cateva site-uri si publicatiuni(acu' nu ca ma dau cu mot, da' e frumos sa citez sursele)gen Libertatea...si avem si poze!




Iar, acum, la inceput de saptamana am zis sa revin cu declaratii privind noua reteta a MTV FERSH- ca sa stiti la ce sa va asteptati vara asta si mai exact in seara asta, de la 19:00 la MTV FRESH...Dau copy/paste, tot din Libertatea: "Revenim în forţă la MTV Fresh cu cele mai noi piese, cele mai cool concepte de prezentare a videoclipurilor abia ieşite din studiouri. Vom împacheta fiecare emisiune intr-un ambalaj nou, pe limba noastra- dăm iarăşi drumul "balurilor mascate" marca MTV FRESH. Am ales de această dată costumul Cleopatrei pentru a da Cezarului, adică publicului MTV ce-i al lui de drept şi anume: muzică, muzică şi iar... muzică"...

Un pic de cooloare, veselie si fun maxim zic eu ca nu strica nimanui...Iaca pozili!




Stay tuned! Ramanem pe treaba!

2 comments:

Joker said...

oohhh isn't this sweet?vacation,newspapers,ok and MTV Fresh I'm startin' to acceptin' it ahahahahahaha.now this are the posts I like to see with my red devilish eyes hahahahahaha.that was a little bit psycho but it doesn't mater right now...hey it's almos summer enjoy the not so fresh and clean air of our poluted cities hahahahahahahaha

Unknown said...

Buna!Am o mare rugaminte, poti sa-mi spui te rog ce melodii au fost azi, miercuri 27.04 intre 11 45 - 11 55? Sarumana :)