Monday, July 2, 2007

Let's get back 2 BIZ-NIZ! :P


hello u stranger...missed u...sry k nu am mai postat de cva vreme...i've been away 4 2 weeks...and yes, it was awesome!!! in sfarsit mi se intampla si mie lucruri bune, adik la cat de mult iubesc "sa o ard aiurea" prin tzara(si in afara ei, ma autodeclar trippo-maniac) era de astept ca 2 iesiri din imbacsitool/neincapatorul/iritabilul/sufocantool si mai ales plictisitorul si deprimantool Bucharest sa ma satisfaca pe deplin...si sa ma lase asa satisfacuta sa savurez amintirea...omfg...ce e frate cu limbajul asta la mine...auzi "sa savurez amintirile", parca as fi mama-mare amintindu-si de tineretile ei comuniste...NU E CAZUL!!!

dadadada!stiu!gata cu introducerile astea nonsens(z)uale si trecem direct la subiect...

unde?cand?cu cine?de ce?

pai la mare de joi pana luni acum o saptamana, in Venus, Hotel Palace, cu familionul-nelipsitii mama si fratello, iar acolo ne-am intalnit si cu o parte din rubedeniile de la Mangalia :D!!!n-a fost haos, a fost mai mult un chill out session gen like asa :P...orikum nu prea puteai sa faci ca toti dracii cu mama langa tine si in conditiile in care era ink iunie, iar asta inseamana putini turisti si cluburi inchise...dar a fost placut...

si uite-asa s-a lansat si pe plaja la Venus trendul topless-"varf de lance"...je, pt k orikum nu mi-am cumparat anul asta decat slipul lee cooper...la ce bun sa-ti mai iei si sutien knd orikum faci topless...:P si kum zicem am fost "trendsetteritza", kum mi-am dat tricoul jos, au mai indraznit ink 2-3 babe si intr-un final a "capitulat" si mama...hihihi...

fratello ca de obicei a facut pe nebunul si a stat numai la piscina, ca-i "cadea rangul" daca facea baie in mare("atat de murdara si fara valuri agresive...ce-i asta frate?mai bine la o bericioaica la piscina...mai chilleanu ashea...")...vara-miu, Mihai, se angajase dar a renuntzat dupa cateva zile...a dat peste un araboi, ("mey, baiat, mey"-replik verii) care isi km batea jok de angajati( k deh...au impresia k daca vin la noi in tzara, e ieftina mana de lucru si poti sa faci cu nervii romanasii ca si-asa fac orice...nu-i kiar asa...nu uitati ca "romanasii" mai au si mandrie iar, voi spalatori de parbrize ce sunteti, n-aveti nici un drept sa veniti si sa ne comandati in tzara noastra!!!), dar kum e baiat bun si hotarat sa stranga bani pt masina(k la anu' e si el major :P)a gasit repejor un alt job(acu 5 min ma punea la curent cu last details...asa ca "mey, baiat, mey"
FUCK OFF back in your fucking country!!!

in timp ce yo ma gandeam cum sa fac sa mai raman la mare cateva zile, ca n-am apukat sa ajung in vama si mamaia deloc(in rest am fost peste tot), lui fratello ii tzatzaia foondool sa se intoarca k il astepta Irina("baiatul are relatzie, nu k mine"...va mai amintiti?)si uite k ne-am intors fix de o saptamana si de-atunci n-a trecut pe acasa...dragoste mare, ce sa-i faci...

eu cum stau cu partea sentimentala?v-as rade in nas si v-as intreba eu pe voi "care parte sentimentala", dar ar insemna sa fiu complet lipsita de orice simtz sa nu pomenesc de "noaptea furtunoasa"(din mult puncte de vedere) de marti(last week) petrecuta la/cu mister X..."rupere de nori"...but that's private stuff and you're not allowed 2 those files...:P...totusi nu e vb de nika sentimental la mijloc...so...let's get over this subject...

n-am stat mult in B-city ca mi s-a facut iar de plecat...de data asta undeva intre arad/deva/tzara motzilor...fuck if i know exact pe unde...satul Petris if it's ringing any bell daca nu asta e....:P!treaba e k am fost matoli de knd am ajuns akolo si pana am plecat...daca aveati kumva impresia ca viata la tzara e boring...trust me...u are sooo wrong!!!pai unde te mai pui in cap cu 200 de mii de lei vechi?unde mai poti face ca totii dracii fara sa tzipe vecinii la tine?unde poti sa te plimbi iesita pe trapa fara sa te traga politia pe dreapta?unde mai termina 4 insi o naveta de bere in juma de zi?unde ti se mai face dush cu bere ca sa prinda "gigea" soarele?unde mai poti sa vezi fanfara duminica la biserica?unde ii mai gasesti amantului spiritual, "fete" care sa faca fitze mai rau ca alea din buc?:))))("trebuia sa stai mai mult cu mine"!!!:))))astea sunt replicile lokului :D)unde mai poti face pipi la roata masinii sau dupa nush ce casa?:))unde gasesti "discoteca satului"-o bodegutza care cu tot cu bar era 4/4?unde te bati cu amantul spiritual aka pansatool ca te trage jos din patul suprapus in care ai dormit in timp ce thu dai brutal in el cu perna?unde mai bei lapte de vacutza si oua de tzara?unde te mai trezesti k huskey-ul familiei e pradator si iti aduce mortaciuni la usa, dupa ce a mai mankat inca vreo 2 catzelusi?(poate n-am dat cel mai bun exemplu :D)unde te mai invata pansatool sa conduci si tipa la tine ca NU trebuie sa skimbi vitezele fara sa apesi ambreiajul la maxim sau ca nu tre sa apesi atat de mult frana ca zburam prin parbriz?unde iti mai permiti sa umbli in boxeri(mereu altii :D) prin mall-uri si pe la terase(asa a fost sambata prin deva)?NIKAIERI!!!a fost foarte tare!!!mi-a placut la nebunie!

dar ce m-a dat rau, rau pe spate a fost drumul pana la Balea Lac, cu tot cu serpentine si peisajul absolut genial...sa mai ziceti k n-avem tzara frumoasa...(printre micile bucurii de moment putem enumera si faptul ca am mancat porumb fiert-sunt mare amatoare-cu picioarele in zapada de la Balea...eram ca un kiddo care se bucura aiurea...:P:)))=)))iar pansatool/irina si ticu au fost ca de obicei la mare inaltime in ceea ce priveste katerinka...per total 2 saptamani pline de event-uri chill dar care au facut tot deliciul...acum back in B-city...sa vedem daca roz-ul asta ramane la fel pana la sfarsitul verii...let's hope so...dar se anunta vremuri si mai bune-joi akum majoratul Elizei(lov'ya girl and happy B-Day!), vineri party la Emy(ziua lui-o facem lata k de 20 de ani asa-happy B-Day 2 u2 si lot of hugs) iar sambata nu stim incotro-Ricardo Villalobos sau Deep Dish...cred ca mere,m pe prima varianta k ne-a plakut la nebunie anul trecut in Kristal Mamaia, la Ali Dubfire nu prea am rezistat in nebunia din LaMania...mai vb noi...pana atunci pooopicei and rock your summer('caz i'm rocking mine):P!!!

No comments: