Tuesday, June 19, 2007

Ce-i al meu, NU-i si al tau!!!


sry 4 u guys but that's the truth...stiu ca intre prietenii adevarati exista replica asta cu "ce-i al meu, e si al tau" dar daca stam sa ne gandim mai bine NU-i deloc asa...oricat de darnica as fi, oricat de mult m-as sacrifica pt binele prietenilor mei si pt familie exista momente in care tragi linie si NU, NU-i mai imprumuti prietenei tale (care te si seaca de bani) haine, NU-i mai dai intaietate lui fratello la pc cand s-a certat cu prietena si trebuie neaparat sa chat-uiasca cu ea(ca vezi doamne, "se intampla o nenorocire, strici relatia copiilor si copii sunt impreuna de 2 ani, adik relatie, nu se compara cu...sa ne fie clar!"am citat din mama), NU mai ai chef si nici nu mai e timpul sa fii umarul pe care sa planga toata lumea la necaz, NU mai lasi de la tine in fata "prietenelor" puse pe scandal(dar nici NU-l faci mai mare), NU-ti mai pasa...pur si simplu...vrei sa fii si thu o data "miserupist", sa NU te mai intereseze...ca doar NU-ti ridica nimeni statuie in fata blocului...


Oricat as vrea sa-ti dau din ce-i al meu:

NU poti sa fi ca mine, NU poti sa arati ca mine, NU poti sa scrii ca mine, NU poti sa imiti chitara de pe "I want 2 break free" ca mine :)), NU poti sa faci show la karaoke chiar daca am "voce metalica" ca mine, NU poti sa faci haos in jurul tau asa cum fac eu(si acasa, si la job, si in club, si pe unde ma mai destrabalez eu-haosul asta se transforma si el in functie de mediu si circumstante), NU-ti pot da din talentul meu(acu NU k o dau in narcisisme dar vb aia am si yo cateva puncte forte, iar modestia e pt cei care NU au cu ce sa se laude :P), NU poti sa te imbraci ca mine(sau poti dar o sa arati altfel orikum/hainele vor sta in alt mod), NU poti sa te manifesti isteric in stilul meu caracteristic, NU poti zapaci o echipa intreaga cu entuziasmul meu "tampitzel" si fara margini, NU poti sa agati un tip ca mine,NU poti sa traiesti ku impresia ca mi-ai facut un rau cand de fapt iti garantez ca mi-ai facut un bine(un sut in foond e mereu un pas inainte), NU comunici ca mine, NU poti sa te pisicesti ca mine in bratele iubitului, NU poti sa ai aceleasi gesturi/miscari/mimica a fetei cu ale mele(poti sa te "scremi" sa ma imiti dar stim toti ca fake-ul e intotdeauna mai slab ca originalul), NU poti sa fi eu!!!Asa cum nici eu NU pot fi thu!

NU poti decat sa ma invidiezi(si ar fi in dezavantajul tau, ar fi trist pentru tine)sau sa incerci sa inveti cat mai multe studiindu-ma(asa fac tipele destepte, NU se arunca direct la remarci rautacioase sau injurii :D)...

Si NU, NU am nevoie de oameni care sa ma pupe in foond interesat, am nevoie de prieteni buni care imi atrag atentia cand gresesc, ma asculta, ma iubesc pt ceea ce sunt, ma accepta, urla la mine cand imi fac rau singura si ma sfatuiesc NUmai de bine!

si ca sa scap macar un pic de statutul de "egoista si narcisita notorie" iti spun ca poti face toate lucrurile de mai sus mai bine sau mai prost ca mine, dar niciodata NU vei fi ca mine, oricat de mult ai vrea sau as vrea sa-ti daruiesc din ceea ce sunt...sau sa fiu ceea ce esti!

Aaaaaaaaaaa da...

Si NU cred ca e bine sa-ti imparti prietena/prietenul(decat daca aveti o relatie care de fapt NU exista...sau ai chef de un menage sau ceea ce e foarte "in" in ultima vreme "relatiile bazate doar pe sex"-fuck-budies gen like asa :P...nici lenjeria intima NU e indicat sa o imprumuti(ar fi chiar hilar si total neigienic sa port chilotii unei amice si NU, NU-mi impart cu nimeni periuta de dinti!Clar! :)):P

Acum uita-te peste post-ul asta si numara "NU"!Ar trebui sa-ti dea de gandit ca chiar NU...

2 comments:

Unknown said...

loved this material! chiar zilele astea ma treceau chiar aceleasi ganduri..numai ca mereu se gaseste cate cineva sa iti strice si starea aia de indiferenta:)
Ramona

roby_kiddo a.k.a roby_the.kid said...

noah mie imi place sa fiu str8...adica nu critic lumea degeaba;dar imi place(la nebunie chiar :D)sa le atrag atentia cand gresesc...whatever : nice post Oana;la mai multe :D...kissez!