Tuesday, August 5, 2008

BACK ON SET!!! :P


Oana Tache va juca rolul unei adolescente rebele în serialul „Doctori de mame”, produs de Promance, companie MediaPro Pictures, care va fi difuzat ACASĂ din această toamnă.

VJ MTV şi DJ la ProFM Dance, Oana Tache a început de curând filmările pentru serialul „Doctori de mame”, unde va interpreta o adolescentă rebelă cu care simte că are multe în comun: „Îmi este foarte uşor să intru în rolul acesta deoarece şi eu sunt o fire independentă şi, în urmă cu câţiva ani, aveam piercing-uri, ascultam muzică rock şi punk, cum face şi personajul meu”, spune Oana.

Pe platouri, prima zi de filmare a Oanei a început în forţă, dar s-a acomodat foarte repede cu ritmul de lucru: „La filmări mă simt foarte bine pentru că se lucrează cu mult profesionalism şi există mult respect între toţi membrii echipei. Sunt încântată că programul meu de filmare nu este foarte aglomerat, aşa că pot să lucrez în paralel la MTV şi la ProFM Dance. „Doctori de mame” este o producţie foarte interesantă şi mă bucur că am ocazia să joc alături de actori de la care am multe de învăţat”, adaugă vedeta.

Oana Tache s-a întâlnit pentru prima oară cu camerele de filmat la doar 5 ani, când a intrat în „Abracadabra”, apoi a învăţat să cânte la Şcoala Vedetelor, a jucat în telefilmul „Prea târziu”, difuzat ACASĂ în 2006, a devenit oficial „Party Guide” în 2007 la ProFM Dance, iar din 2008 este gazda topului „Dance Floor Chart” de la MTV.

No comments: