Tuesday, August 5, 2008

Creamfields=My Birthday!!!


Fenomenul Creamfields a ajuns pentru prima oară în România! Cel mai tare eveniment dance al Europei s-a consumat sâmbătă, pe plaja de la Saturn!
VJ – iţa Oana a fost norocoasa care a petrecut la Saturn. A fost în extaz pentru că şi-a serbat ziua de naştere alături de DJ precum: Robbie Rivera, David Morales sau David Guetta!

Toată săptămâna veţi vedea la News interviuri super-haioase cu DJ-ii care au făcut senzaţie la Creamfields.

Oana Tache, vocea week-end-ului la "Party Guide" pe ProFM DANCE si totodata vj-ita care da peste cap topul celor mai tari dj-i i lumii, Dance Floor Chart, in fiecare vineri la MTV nu a putut sta departe de marile evenimente dance nici macar de ziua ei. Pe 3 august, duminica, vj-ita a implinit 21 de ani asa ca inca de sambata si-a facut bagajul cu tot cu intrebari care mai de care mai buclucase si a luat drumul celui mai mare Festival Dance- Creamfields!

La mare, Oana nu a stat locului si i-a cam "alergat" cu interviurile pe Ferry Corsten, Markus Schultz, Dj Felipe, Robbie Rivera, David Morales, Mauro Picotto si David Guetta. Toata saptamana la MTV NEWS, vor rula raspunsurile celor 7 dj in compania carora Oana si-a serbat ziua de nastere. Proaspat intoarsa dintr-o vacanta in Ibiza pe care si-a facut-o cadou, Oana Tache a tinut mortis sa "dezbata" subiectul insulei care nu doarme niciodata alaturi de "baietii care se ocupa de platane" si pe acolo.

"Oficial, a fost cel mai tare birthday party de care am avut parte pana acum! M-am distrat copios cu dj-ii, am ras mult si am depanat amintiri de la Ibiza dar nu mi-am iesit din rol complet asa ca am aflat de la David Guetta cum sta treaba cu noul dublu album "F**k Me, I'm Famous" care se vrea o compilatie dance de mare efect, l-am tras de limba pe Markus Schultz despre colaborarea cu Armin Van buuren, cei doi impart residentiatul in Club Amnesia, Ferry Corsten mi-a povestit cum a "aterizat" in cabina pilotilor unui avion particular, Mauro Picotto mi-a explicat cum se petrece o saptamana intreaga cu el si Tiesto la Privilege(cel mai mare club al lumii), David Morales mi s-a "destainuit", afirmand ca i se mai intampla sa-si scoata hainele pe la party-urile nebune din Ibiza iar cu Robbie Rivera m-am felicitat aproape toata noaptea avand in vedere ca si el isi va sarbatori ziua saptamana viitoare. Asadar, am inceput in forta un nou an alaturi de echipa MTV si am continuat dupa-amiaza cu un mega party on air, dat pe frecventele PROFM DANCE pentru a nu-mi neglija nici ascultatorii fideli. Asa ca din punctul meu de vedere, nu am muncit de ziua mea, am facut exact ce imi place cel mai mult atat la radio cat si la tv, am fost in mijlocul prietenilor mei si celor dragi mie asa ca mi-as fi putut dori mai mult?! Sa stati cu ochii pe MTV NEWS si Dance Floor Chart, cu urechile ciulite pe 89,5 fm si conectati pe www.profmdance.ro pentru ca v-am pregatit o gramada de surprize!", declara proaspata "posesoare" a celor 21 de ani.

WWW.MTV.RO

No comments: