Sunday, September 21, 2008

PAUL VAN DYK- Back in Romania!!!



ARENELE ROMANE , Bucuresti , Romania | 10.10.2008 | ora 22:00


The Mission si ProFM DANCE il readuce in Romania pe unul dintre cei mai iubiti DJ de trance din lume: Paul Van Dyk, aflat in turneul Vonyc Sessions World Tour 2008.

De aceasta data, in seara de 10 octombrie, in deschiderea lui Paul van Dyk va mixa DJ-ul roman Pagal.

Cea mai recenta vizita a binecunoscutului artist in Bucuresti a fost anul trecut, pe 22 decembrie, la aniversarea de 7 ani The Mission, la o petrecere parte a turneului "In Between". Chiar in acea seara a castigat pentru premii la Trance Awards 2007 - Best DJ, Best Producer, Best Label si Best Album.

Paul Van Dyk declara despre Romania: “De cate ori am fost acolo a fost foarte bine, mi-a placut si m-am simtit bine. Am avut mereu parte de un public cu care am interactionat, care a fost receptiv. De asta revin; cred ca este a treia sau a patra oara cand mixez in Romania, asa ca asta spune destule”.

Biletele pentru evenimentul care va avea loc in seara de 10 octombrie incepand cu ora 22:00 la Arenele Romane [cort] si il are cap de afis pe Paul Van Dyk vor fi disponibile la finalul lunii august, iar pe site-ul bilete.ro se pot face deja comenzi.

Pretul unui bilet in avans este de 35 ron si il puteti achizitiona de pe site-ul bilete.ro, de la club Studio Martin [incepand cu 20 septembrie], club Chill Out Sibiu si din reteaua magazinelor Diverta din toata tara. La intrare, in seara evenimentului, pretul unui billet va fi 50 ron.




WWW.PROFMDANCE.RO

No comments: