Monday, November 10, 2008

I need a LOVE story!



A: nu te-am uitat mey

D: tocma dusesem mouseul peste numele tau
D: :)

A: what's up?

D: ma destind.. incerc
D: ma simt foarte ciudat seara daca n-am iesit deloc din casa
D: sunt iritat, stupid

A: cunosc senzatia de sufocare absurda care ne incearca daca nu gustam din bucuriile uneori false ale luminilor orasului
D: :)) =))
A: cum a fost asta...

D: lux
D: :)

A: sunt ft creativa si spirituala asa de vreo 2 zile inkoa
A: m-a calcat ceva pe cap cred

D: un spiridus
D: care poarta 52

A: :)

D: ce faci tu?

A: hmmm...contemplez monitorul...sunt pierduta in spatiul intergalactic personal

D: :)
D: ai loc acolo?
D: e chiar asa ditai haul ?

A: stransa in meandrele plictiselii, ale melancoliei si al pierderii de vreme gratuit

D: gratuit
D: pe banii tai mah, nu gratuit

A: e dubios ca ori e abis ori ma strange ca intr-o menghina

D: ori la bal, ori la spital
D: niciodata pe drumuri

A: as vrea la bal
A: dar nu ma lasa sa plec de la spital

D: ))
D: hahhaha
D: buna asta
D: esti acasa ai?

A: mdap

D: si ce faci acolo?

A: nush de ce am inima-ntr-o punga de vid
A: e stransa, sufocata, sangereaza

D: cum vine asta?

A: si nush de ce
A: iar alteori pare ca nu mai e acolo
A: ca-mi bate vantul prin piept

D: ne pustiim cu totii

A: cu o viteza si o nesimtire care ma ameteste

D: mda

A: si doare sa stiu ca daca intind mana si cer sa fiu salvata
A: ca-n filmele alea siropoase si proaste

D: ce se intampla?

A: nu e nimeni akolo care sa ma ridice
A: si cad

D: POC!

A:: sunt plicticoasa si trista si intristez la randul meu

D: hai maaaaaaah, come here

A: si nush de ce dracu imi vine asa greu
A: fac si versuri
A: ma palit asa un damf de raceala, de frig, de singuratate

D: vezi sa nu-ti palesc eu un par intre urechi
D: te ia mama dracu
D: tu sti sun screen nu?
D: clipul

A: dar nu ti se pare dubios ca sunt asa?

D: nu mi se pare
D: i like you for who you are
D: nu il sti?
D: stai
D: of
D: uita-te
D: si zi dupa ceva
D: ai inceput sa te uiti?

A: da

D: sa nu-l sari
D: watch and listen, carefully


A: fuck
A: i need a fucking love story

D: :)

No comments: