Monday, November 17, 2008

VJ Oana a testat cele mai tari cluburi din Barcelona!





Săptămâna trecută, Oana Tache, VJ-iţa MTV care aduce cele mai noi informaţii muzicale la MTV News şi prezintă cele mai noi piese de club la “Dance Floor Chart” şi ProFM DANCE, a luat cu asalt cluburile din Barcelona!

Aflându-se într-unul dintre cele mai frumoase oraşe din Europa, VJ Oana s-a delectat cu minunatele clădiri ale lui Gaudi care împânzesc oraşul, renumitul stadion FC Barcelona, Grădina Zoologică, Parc de la Citadella şi mult shopping.


Nopţile însă au fost dedicate în întregime cluburilor şi muzicii electronice cărora Oana le rămâne fidelă.


“Am fost în Razzmatazz, cel mai tare club de tehno din Barcelona, situat pe locul 20 în “DJ’s Mag Top 100”. Avea şapte camere, fiecare cu un alt stil, dar eu am rămas la muzica electronică. De asemenea, foarte mult m-a impresionat şi clubul Kashbah”, a mărturisit Oana, Party Girl de la MTV şi ProFM DANCE.


Plaja din Barcelona a reprezentat un alt punct de atracţie pentru VJ-iţa MTV, care mergea acolo pentru a admira...surferii. “Barcelona a devenit repede unul dintre oraşele mele preferate, datorită faptului că am întreprins o mare parte din activităţile dragi mie: de la clubbing la shopping şi chiar admiratul surferilor”, a declarat râzând VJ Oana.

No comments: