Wednesday, April 15, 2009

VJ Oana, vacanta la Londra si 'Dance Floor Chart' in stil britanic

Printre filmarile pentru MTV si emisiunea “Dance Your Way” de la ProFM DANCE, Oana Tache a reusit sa strecoare si o mica vacanta la Londra.



Timp de 6 zile, VJ-ita MTV a luat pulsul orasului britanic, aducand cu ea, pe langa amintiri si suveniruri, si o noua idee pentru emisiunea “Dance Floor Chart”.
Vineri, 17 aprilie, de la ora 22.00, telespectatorii MTV vor putea urmari adaptarea Oanei la cultura britanica, ea transformandu-se intr-o veritabila “lady”.
Dornica sa descopere capitala Marii Britanii, Oana a plecat pentru aproape o saptamana de relaxare, shopping intens si petreceri, in stilul “party-maniac” caracteristic.



“Am savurat din plin experienta londoneza! Am vizitat foarte multe atractii turistice, precum Buckingham Palace, London Bridge, Big Ben sau Tower of London, unde am “incercat” si un scaun de tortura si am facut sedinte interminabile de shopping pe Oxford Street, in Camden Town sau Soho, ajungand chiar sa imi mai cumpar un geamantan pentru a putea transporta toate achizitiile. Si, bineinteles, am “vizitat” pub-urile si cluburile, unde am cunoscut DJ-i britanici si am testat beat-urile Farm Fest-ului, un festival ce a reunit peste 30 de DJ-i”, a povestit Oana cu zambetul pe buze.



No comments: