Tuesday, July 6, 2010

MTV WORLD CUP se da zilnic de la 19:30!




Vineri, 10 iunie, de la ora 19:30 MTV a lansat o noua emisiune, MTV World Cup ce este difuzata in fiecare zi pe toata durata Campionatului Mondial! Telespectatorii vor avea parte de un top 5 cu piese dedicate echipelor participante la Campionatul Mondial!

VJ Oana, o microbista infocata, prezinta melodiile imbracata in culorile tarilor ce si-au trimis reprezentantii la una dintre cele mai importante batalii ale echipelor de fotbal din toata lumea ce se va desfasura in acest an in Africa de Sud. Pe langa vestimentatia sportiva a Oanei, MTV le pregateste ascultatorilor o serie de cinci piese care se gasesc in topurile tarilor respective sau care au fost difuzate si compuse de cantareti sau cantarete in tara lor natala.




"Cand eram mica jucam mereu fotbal dupa ore in curtea scolii cu baietii”, declara Oana. “N-am vrut niciodata sa fiu ca celelalte fete, sa stau sa astept pe o bancuta discutand despre chestii glossy. Mi-am cumparat ghete de fotbal cu crampoane, tot tacamul si am dat probe grele pentru postul de atacant. Nu ratam nici o intalnire cu baietii pentru a vedea meciurile si la care de multe ori urlam mai mult decat ei”.

Interesul VJ-itei fata de fotbal pe care aceasta l-a aratat in scoala generala a facut-o pe simpatica Oana sa acumuleze multe cunostinte despre jucatori, echipe si goluri intrate in istorie. “Chiar ma bucur ca o anumita parte din cultura fotbalistica pe care mi-am facut-o in acea vreme imi foloseste astazi, in cadrul MTV WORLD CUP”, continua simpatica VJ-ita.

Topul doreste sa incurajeze echipele de fotbal participante la aceasta competitie internationala si sa imbine muzica cu sportul vineri, 10 iunie de la ora 19:30 numai la MTV World Cup!

2 comments:

The Joker said...

So Miss Wanna is playing football...good.may I be the keeper?hahahahahahahahaha I'm going insane wahahahaha ahahahahaha hahahahaha.But now that anonymus guy will come and tell us some sci-fi bullsh*t from wiki,the guy's boring I don't like him.YOU'RE BORING MISTER ANONYMUS MR. J DOESN'T LIKE YOU!!hahahahahahahahahahahahaha
Have a nice fiendishly devilish summer wahahahahahaha

† Calatorintimp † said...

...ce frumoasa esti,probabil ai fost conceputa pe ritmuri blues...sanii tai incap perfect in doua cupe de sampanie (marimea standard la Monaco)...pamblica rosie in jurul capului aminteste de Marian Nistor...la fotbal nu stiu cat te pricepi ...dar suflete stiu sigur ca driblezi...am citit totul despre tine,concluzia ?... esti o luptatoare de pe meleaguri Mioritice ce trece peste cutume carteziene pentru a isi face o cariera....bafta multa romancutzo.