Friday, July 18, 2008

Cum "o ard" dj-ii PRO...

NU-I BAI! ● Vedetele se întrec în accidente casnice

"De la popcorn şi ouă bubuitoare, pînă la căderea împreună cu biblioteca şi inundarea vecinilor, artiştii şi Dj-ii autohtoni au reuşit să înfăptuiască aproape toată gama accidentelor din gospodărie.

Pe Ramon Cotizo picătura chinezească nu l-ar da gata nicicum. Este călit din pricina invaziei apei pe motiv de ţevi slabe ori ruginite. "În toate gospodăriile care m-au găzduit accidentele au fost de natură lichidă. Am avut şi continuu să am probleme cu apa. Că e de la bucătărie, de la baie, robinet, ţeavă, nimic nu rezistă! Toate crapă, ruginesc brusc sau se sparg la apariţia mea în peisaj." Aşa a reuşit Ramon să facă un sport de performanţă: şi-a inundat de şapte ori vecinul, pînă cînd acesta a cedat nervos şi s-a mutat. Pe lîngă aceste isprăvi, faptul că Dj-ul InfoPro nu deţine nici un set de pahare sau de farfurii întreg pare o joacă de copil...



Nici DJ-iţa Ana Maria Tatu nu este prietena cuptorului cu microunde. "Am încercat să gătesc pentru cîţiva prieteni şi, ca o fată modernă, am zis să apelez la cuptorul cu microunde. Din păcate, puiul a ieşit cam crud. Era însă bine condimentat, cu o crustă de invidiat!" Ana Maria a recidivat recent. "Am încercat să fac popcorn. Şi s-a lăsat cu explozie. Floricelele erau maronii spre negre, iar bucătăria devenise invizibilă din pricina norilor groşi de fum."




PICAJ INTELECTUAL. De studioasă ce este, Oana Tache a căzut împreună cu biblioteca. "Am reuşit să sperii toată familia. De mică mă urcam pe mobilă, dar după păţania asta m-am liniştit subit şi totodată motivat!", declară ea. Să-ţi bubuie aragazul din cauza unei acumulări de gaze în timp ce asculţi Louis Armstrong? Se poate. I s-a întîmplat lui DJ Escu, care avea şi el o "vină": gătea. Nono Semen ar putea să-şi ia diplomă de aruncător de flăcări. "Am aprins o tigaie pentru că am încins uleiul prea tare şi cînd am pus cartofii au explodat pur şi simplu. Vîlvătaia avea un metru şi a distrus hota", povesteşte el. Pentru Cristina Iacob nu există nici o zi fără accidente în gospodărie. "Cel mai des mă lovesc de pantofii care nu-mi mai încap în dressing şi de toate colţurile posibile de prin casă. De cîte ori nu mi-a sărit ulei încins pe piele sau nu m-am ars cu tigaia!... Dacă ar fi asigurări pentru astfel de accidente cred că aş fi bogată, foarte bogată!", spune ea. Ernes Fazekas
n-a păţit-o prea grav. A spart un borcan cu linte acum un an. "Însă urmările se simt şi azi. Încă mai găsesc boabe..."






JURNALUL NATIONAL

No comments: