Friday, February 6, 2009

VJ Oana, de la MTV - sporturi extreme, Balzac şi Cioran

Oana Tache, VJ la MTV, a declarat pentru clujeanul.ro că atunci când nu prezintă "MTV Dance Floor Chart", MTV News sau emisiunea "Party Guide" de la ProFM DANCE îşi petrece timpul alături de prieteni; ei sunt cei care îi fac programul când este liberă, iar aceasta nu o deranjează ci chiar îi face plăcere.

VJ Oana este pasionată de activităţile care îi pun la încercare atât aptitudinile fizice, cât şi cele psihice; îi plac,în general, sporturile extreme, fotografia şi filmele.

Adoră să iasă în cluburi atunci când merge cu echipa de filmare pentru emisiuni, dar şi cu prietenii. "Îmi place la nebunie să fiu în mijlocul oamenilor, să mă distrez cu prietenii, să dansez până dimineaţa şi să îmi bucur auzul cu cea mai bună muzică electronică", mărturiseşte Oana.

Iubeşte animalele, de-a lungul timpului a avut acasă doi papagali, două broscuţe ţestoase, peşti, un motan şi un câine lup; iar acum are un câine de companie, rasa Highland Scotish White Terrier, pe nume T.M.

În concepţia Oanei, "vacanţa perfectă este aceea în care sunt alături de prieteni cu gusturi muzicale şi pasiuni comune, dornici de aventură şi de a experimenta necunoscutul; cu mult soare şi multă distracţie".

Mănâncă în special mâncare tradiţională românească şi nu are probleme cu silueta, deoarece este mereu activă şi are "gene bune". Îi plac filmele, de la cele mai noi la cele mai vechi considerate "piese de rezistenţă" ale istoriei cinematografiei. Cât despre cărţi, VJ Oana spune că citeşte "de la Edgar Allan Poe la Balzac, de la Reiner Kunze la Cioran, de la Emily Bronte la Sartre", iar emisiunile pe care le preferă trebuie "să iasă din tiparul clasic" şi care aduc la fiecare ediţie ceva inedit.


"Îmi place să mă plimb prin magazine, ca orice fată, dar nu mă declar o împătimită a seriilor de shopping excesiv. Am noroc că pot cumpăra o parte din hăinuţele pe care le îmbrac la filmări, mai ales că îmi vin bine şi îmi reflectă personalitatea", zice Oana.



Pe viitor îşi doreşte să rămână VJ si DJ, pentru că îi place ceea ce face la MTV si PROFM DANCE, însă ar accepta şi un nou rol într-un serial românesc (în 2008 a jucat în "Doctori de mame") sau şi-ar face timp pentru a relua cursurile de aviaţie sportivă.

No comments: