Thursday, August 16, 2007

EuroTrip!!!part 2-Germany!




back with more info...


day 5


23.07.2007


9:00 AM


inainte de a ajunge in Germania, am vizitat Salzburg-ul-statiune montana si am tras prima tura de shopping in Innsbruck...incepe ploaia exact knd sa o luam din loc, iar in masina cele 2 mame la fel de disperate(ar trebui sa aiba un serial al lor-mame disperate k prea-si iau rolul in serios!where's the fun?are you that old?come on, relax and enjoy a lil bit!!!:P)isi fac numarul crispate de conditiile meteo si de felul in care Matei conduce("mamico, pastreaza distanta!nu exagera cu viteza!ti-am zis sa o lasi la 11o km/p???!!!")...dam drumul la muzica si iar urlam kt ne tin plamanii!daca nu va relaxati voi, o facem noi :D!


si kum spuneam, trecem in Germania...curatenie imaculata!oamenii nu aveau praf!in skimb aveau pana si in satucul de la poalele muntelui unde am ramas-Piding, pe numele lui(in apropierea Munchen-ului)-show-room-uri auto si moto!dai cu Mini-ul/dai cu Mertzanul/dai cu motoare...ne-am holbat cat ne-am holbat si ne-am cazat la Erberbauer Pension!ne intindem la taclale pe terasa de la Alpin, papam si dam sa facem nani...in aceeasi formatie-eu cu baietii in camera, mamele la doi pasi...pardon...doua camere!


toate bune si frumoase pana knd intra mama sa ne inspecteze camera...totul ok, dar...(mereu e si un dar :D) knd ajunge pe terasa camerei se skimba la fata-aoleu/blasfemie/nenorocire/apocalipsa!!!"aveti balcon comun ku ink 3 camere!e unu' akolo la bustul gol care bea!aoleu!ce ne facem!!!???sa nu iesiti pe balcon!oana, nu te uita!!!inkideti usa!" si uite asa ne trezim ca ne inkide usa de la balcon,trage draperia si iese inspaimantata!


radem pe sub mustati si tragem draperia la loc, deskidem usa...


iar control!:( nu mai zice nimic se infige direct la balcon, repeta actiunile si ne arunca priviri "ucigatoare"-"mai bine mergeti akum la toaleta si dus k sunt la etaj si nu e bn sa umblati in timpul noptii aiurea prin hotel!!!" huh???ne faci program???te pui cu dracusorii???toata noaptea ne-am perindat numai intre dus-toaleta-camera, numai k sa inteleaga k nu are succes...dadada!ne-am comportat ca niste copii isterici/maniaci/rasfatati etc!si ce?e ok din knd in knd sa mai faci si de-astea si daca nu le faci cu ai tai, cu cine?cu vecinii?


Matei isi imaginase deja o posibila poveste, kum k ar intra "neamtzul" peste noi la noapte si are proasta inspiratie de a-i impartasi si mamei teribila istorioara...motiv perfect pentru ca mama sa vrea sa doarma cu noi in camera!asta le intrecea pe toate!eu ma enervasem!Matei se amuza, iar fratello purta o superba discutie cu ea-legata de diferenta dintre realitate si fictiune...am adormit toti 5 "cu fundu-n sus" dar ne-am trezit mai veseli...


day 6


24.07.2007


8:10


parasim Piding si ne oprim la Bregenz unde ne cazam la Lamm Pension...cea mai proasta mancare pe care am mancat-o vreodata...cele mai proaste paste ever(probabil k in Romanika nu as fi patit asa cva:P)!de data asta ne luam un apartament-bag mana in foc ca mama a avut aceasta idee nemaipomenita, paranoizata, probabil, la maxim de povestea "neamtzului"...:))=))!Matei nu se opreste din imaginarea posibilelor intamplari si mai in gluma, mai in serios o arde cu o replik si mai terifianta pt mamele noastre slabe de inger-"mirosul asta de ficat e pentru ca astia, fac trafic cu organe probabil...e foarte intepator!kiar asa?n-ati vazut ca aveau in meniu carne de cal?"!"grozav"!asta ne lipsea...iar a inceput o mega discutie...dar s-au calmat oarecum repede...2-3 ore merge?merge daca ai antrenament :D!:P


cred ca ar fi trebui sa numesc excursia asta "epopeea crizatelor/speriatelor/inspaimantatelor si scumpelor noastre mame":P!nu a fost kiar asa nasol pt ca era totodata funny...foarte funny sa le vezi kum se skimba la fata/kum se albesc incet/cum se ingalbenesc si la final se invinetesc...saracutzele, din prea multa iubire, se gandeau ingrozite la ce se putea intampla teribilistilor lor plozi...nika nu se compara cu iubirea de mama si parca mai era o vorba...cik numai mama sa nu fi...noroc ca baietzii nu vor ajunge niciodata la stadiul asta...eu, tramane de vazut...love you mom!i really do...maine vesti din Elvetia!:P


'til next time...Rock your summer, 'caz i'm rocking mine...everyday!!!




2 comments:

Anonymous said...

Mmmmm, curios cum de nu au venit mamele si la Sibiu la RMA :)

Lsd Sad said...

he he! uite cine avea blog :) am sa te trec in blogroll daca nu uit :p