Friday, August 17, 2007

EuroTrip!!!part 3-Swiss!

























































back, back again...lalala...tell your friends...:))


frateeee, asta e Matei si am pus o tona de poze, na!iar ala mik si verde de sus e "The Green Fairy" din EuroTrip(the movie:D), am dat peste el in Bregenz!!!:)))tot beat mort de la atata absint...:))=))) :P!




day 7




24.07.2007




11:00 AM? fuck if i remember...hihihi




lasam in urma Germania si "dragutzele" povestioare legate de "neamtz" si de "traficantii de organe" si trecem granita prin Bregenz in Elvetia si o tinem drept pana in Zurich...o daaaaa!Swiss!nu e mare diferenta fata de Austria sau Germania...dar pana nu o iei la pas nu ai kum sa realizezi...plimbarica pe cele mai aglomerate stradutze(asa cat sa simti pulsul), opriri la vreo doua catedrale(ca doar suntem oameni cat de cat credinciosi-mamele iar bat norma si la acest capitol :D), ajungem si in centru...finally...

caldura mare asa ca majoritatea elvetienilor erau la scaldat-spre deosebire de Austria si Germania populatia se arata la fata ziua-cafenele/shopping etc...si kum noi lasasem in urma codul rosu ce prevestea canicula din Romanika, am optat pt o croaziera...hop-tzop pe yacht la soare...si knd te gandesti ca multi dintre locuitori foloseau "vaporasul" pt a se deplasa catre munca/pentru a-si vizita prietenii etc.ce mie nu mi-ar fi placut sa iau barcutza d la crangasi sa ma lase la unirii?ehehehe...si iar se aude corul pe fundal-civilizatie domne!!! elvetienii fac foarte mult sport, nu vezi atatea masini pe strada, in skimb biciclete-scutere si motoare in prostie...

pe yacht mare haos-mamele s-au imprietenit foarte rapid cu vreo 3 "tinerele" care aveau pe putin peste 65 de ani, asa ca noi, dracii am avut toata libertatea sa ne dam in stamba-fratello filma iar eu cu Matei faceam cu mana k handicapatii, incontinuu knd facea vaporul escala-si au fost muuuulte escale...asa ca fun again si multe poze si filmulete...

nu mai pierdem mult vremea prin Zurich caci trebuia sa ajungem la Boudry, unde ne asteptau niste preteni de familie ai Stanculestilor...so...Zurich via Neuchatel/Boudry!

petrecem noaptea in compania noilor nostrii prieteni-care ne-au primit foarte bine, mai ceva ca acasa, mancam multa inghetata, fumam pe furis(Matei nu-si putea pata imaginea in fata respectivilor, iar noi am fost, as always in asentimentul lui :P), dushulik si noapte buna...




day 8




25.07.2007




ora 11:45




good morning!mic dejun servit dar mai greu cu despartirile de noii nostrii amici...nu se lasa cu lacrimi dar parca sunt atatea ramase nespuse...of of of...greu...pana la urma "incalecam pe sha" si

o tulim spre Pontarlier-Dole-Fontainebleau-Paris...




am zis deja Paris? era surpriza!!!:P pregatiti-va pentru turul de forta pt ca in Franta am stat vreo 10-12 zile as far as I remember so stay tooned :P!!!




rock your summer 'caz i'm rocking mine!!!

pooopy

1 comment:

Anonymous said...

Nice :)

Nu ai dat prea multe detalii. De asemeni cum adik fac sport daca au scutere si motoare? Hai cu bicicletele te mai cred dar cu statu si ne'dat-ul la pedale...