Thursday, August 30, 2007

EuroTrip!!!part 5-Coming back!!!


Mdap...uite asa am spus buh-bye orasului luminilor, orasului indragostitilor, al muzicii(tot Parisul inseamna muzica...k esti la metrou, k esti p strada...the sound of music comes from everywhere, it's following you...:P)...O sa va povestesc repede-repejor ce si kum a fost la intoarcere...au trecut deja 3 sapt de cand sunt in Romanika si s-au mai intamplat si altele pe parcurs, dar nu pot lasa o kestie inceputa neterminata...

So...din Franta ne oprim in Germania la Mannheim, aproape de Munchen, la Hotel Formula 1(bugetul era deja pe low, asa ca ne-am axat pe hoteluri/pensiuni mai ieftine-iar Formula 1/Etap/Ibis sunt cele mai ieftine din Europa, pe undeva intre 35 si 60 de euro pe noapte), unde ce sa vezi doar 2 camere goale, ultimele...una de 2 persoane, iar a doua de 3 dar in care nu te puteai caza decat daca era vb de 2 adulti si un copil sub 12 ani...hmmm...nu, nu fratello a fost cel care a jucat rolul asta!evident ca tot eu a trebuit sa fac pe plod-luam una bucata pantalonasi scurti si colorati/una bucata tricou lalai(ca sa nu se vada ca am sani-de parca ar fi fost un pacat!)/tragem o funditza in par cu o esarfa la fel de colorata/no make-up/ma mai ciufuleste Matei/jos cerceii :(( si gata-personajul perfect!!!ok! k sa-mi intru in rol aveam nevoie de cva cu care sa ma joc-se adauga si ultimul ingredient al "copilului" si anume o jukarica asemanatoare celor din copilarie-palmutzele alea pe care le aruncam si se lipeau de orice, if u remember...
akum era deja prea mult-trebuia sa arat de 12 ani, nu sa ma comport ca unul de 12 ani retard...:))=))..."it ads more spice"(mi-a suflat Matei in casca...ma rog, la ureke) mi-am insusit rolul, facand incontinuu caterinca de ceilalti, pana la urma la Scoala Vedetelor si Abracadabra am jucat si altele mult mai rele asa ca it was fun after all!!!

Dupa noaptea in Germania a urmat iar o noapte in Viena...nu ne-am mai cazat la Cucoana Isterica, ci la o cunostiinta de-a ei, maicuta...aici sa te tii...e vb de San Stefan Hotel in apropiere de Rennweg Stasse si mult mai aproape de Fantana Magica...fara galagie!fara pantaloni scurti!fara limbaj trivial!yeah right-la micul dejun eram in boxeri la micul dejun, injurand de mama focului ca vreau sa fumez si sa beau cafea(erau interzise in incinta-asa ca am iesit afara)!nu ca as fi desconsiderat cumva obiceiurile locului, dar fara cafea/tutun sunt planta toata ziua...iar faza cu boxerii-daca nici dimineata sa nu te simti bn, atunci knd...:P(p.s. ni s-au furat sosetele la "hotelul Sfantului Stefan"...
Am mai dat o tura p la fantana...ne-am mai plimbat un pik si gata, via Romanika-Petris...

La Petris gratarel/meci, juka Stelutza, 3 doze de bere...suficient cat sa ma bag la nani repejor...:P

A doua zi, ne astepta Bucurestiul...pe care l-am gasit asa cum l-am lasat...infierbantat/plictisitor etc etc...

Dar stiti voi cum e...nikaieri nu-i k acasa!!!:P
I'm still rocking my summer...atat cat a mai ramas din ea...:P

No comments: