Monday, September 7, 2009

Si...m-am dat in DFC si cu AlexUnder Base si Frissco!

Bai,ce ne mai place barfa mondena...Ce-mi mai place sa iau de-a fir a par industria muzicala dance de pe meleagul ciobanasului cu 300 de oi paralele cu ce se intampla la nivel mondial dar mari "producatoare de hituri" pe parcela natala...Bai, ce m-am mai distrat cu Base si Frissco! Baieti simtiti, simpli, sinceri, deschisi, de la Constanta ca nah, de-acolo vine mai nou valul dansuielilor in acelasi tempo, cu aceeasi linie si acelasi loop! N-am sa incep sa narez pe-aici si despre versurile pe care le poarta cu atata mandrie alde Inna, Play and Win, Dony etc etc si care nu numai ca n-au logica dar sunt si ele aceleasi de fiecare data...

Ma rezum la a va spune ca de baietii astia chiar mi-a placut muuuult si ca ii mai astept, sa-mi treaca pragul pe la MTV si sa mai facem din vorbe muzica si cultura muzicala!

Si-acu', masa si darul! Sa vina si comunicatul oficial, sa nu se supere pr-ul ca n-am postat si la mine pe blog de pe mtv.ro!

Cu ghilimelele inainte:
"VJ Oana a pregatit telespectatorilor MTV o noua surpriza! Alexander Base si Frisco vor prezenta si comenta alaturi de ea editia de azi a clasamentului celor mai tari piese de club, “Dance Floor Chart”!

Pentru ca i-a intalnit pe baieti pentru prima data, prezentatoarea MTV le-a propus o scurta plimbare pe strazile orasului, pentru a se cunoaste mai bine. Pe langa discutiile despre muzica, au mai gasit si un subiect interesant de dezbatut : “ Ne-am distrat mult la filmari, baietii au simtului umorului, iar ca punct comun am gasit aciditatea fata de asa zisele vedete din Romania.” a marturisit VJ Oana.
Prezentarea si comentarea celor mai in voga piese de club, dar si parerile celor trei despre o parte dintre vedetele autohtone vor da savoare emisiunii MTV “Dance Floor Chart ".

6 comments:

Fan-AUB & Frissco said...

Bravo ... super editia cu AlexUnder Base si Frissco ! Btw Oana...bun interviu ! :)

Elis said...

Pfuuuuu, nebunie de Constanta. Astia din C-ta sunt deschisi la minte, zic ei. :)

alessya said...

nu doar zic...chiar sunt deschisi la minte...dc nu ii cunosti indeajuns d bn nu mai vorbi...;)...

alessya said...

oana,se pare k u ai ceva cu dony...ia vezi-ti tu de treaba ta si de ochelarii tai de buburuza, ca dc nu...broscaret te fac...

Oana Tache said...

@ Elis: Traiasca al nostru coleg de pe litoral! Plecaciune si reverenta pt cei ce "stie" cum e treaba cu muzichia adevarata, cu trend-setterii si au cultura muzicala...Bune seturile de duminica!:D
Cum e pe final de sezon?

@ Alessya: Total am ceva cu Dony! Il fac vedeta...:)))Daca nu zic de bine de el, nu inseamna ca am ceva...Unde mai pui ca suntem vechi prieteni!Pur si simplu aleg sa vorbesc pe dos cand e luat in vizor :P

Princess said...

Oana...suuperba editia cu Ionut si Alex!!!!:)poza e fenomenala!!s aii mai invitati:Pnumai bine si la mai muulte editi DFC!!