Tuesday, September 15, 2009

Week-end de NIMIC!!!

Incarcatura exploziva puternic resimtita in atmosfera mood-ului generalizator de dorinte ascunse sau mai putin ascunse...Mi-a luat foc week-end-ul inca o data, fratiloooooor! Sa se pazeasca bine party-maniacii, sa nu-mi stea in cale dar nici sa nu disperseze vreo miscare in masa de pe masa distractiei!

Vineri->10 pm->Motoare TNB->Apolodor, his friends-> bere la draught->poze

11:30 pm->Lipscani-> Jaya Caffe-> Apolodor pierdut in stratosfera aburilor de alcool puternic inspirati pe cale bucala sau nazala(ca asa-i cand te pui cu shot-urile lui peste prajit- care mai de care mai amestecate, diluate, imbulinate...Cine-i Apolodor? Urmeaza sa va povestesc intr-un post viitor,despre magnificul personaj care, mai nou, imi populeaza zilnic existenta si care e mai ceva ca a mai extraterestra fiinta pe care am cunoscut-o si am ales sa o fuck "celebra" :P! Daca Apolodor a reusit sa faca podul din picioare la 3 dimineata in aplauzele furtunoase a 20 de rockeri betivani distrati, eu nu...Nu m-am apucat de facut flotari, oricum nu consumasem cat amicul din Damasc si nici nu ma mai tine spatele ca-n tinerete :P! A fost o noapte speciala cu multi prieteni speciali implicati in procesul de brain alchoolization...Ca si noi "estem" oameni, vb aia:))

Si daca tot m-am laudat cu experientele si experimentele lumesti, de vineri, sa trecem la a doua etapa a week-end-ului, ziua de sambata:

10 am->Universitate->restante->luate->repede!
12 am->acasa->somn!
6 pm->si-a rupt fratello mana->Spitalul Municipal->eu, somn in masina, pe bancheta din spate->el, ghips :P
11pm->Fabrica-.DUB FX in the mix!!!
1 am->Lipscani->2 am->Expirat->2:30 am->Universul mega party( o locatie foarte tare proaspat descoperita- get 2gether @ Universul gotta be the motto 4 this week)->4 am->Studio Martin->Cadenza Showcase Re-Opening STUDIO MARTIN(4 gods sake, 10x!)
->bun,bun, bun :P->5 am-> alta locatie pana la 7 juma->cafea->rasarit->
great party->great night->great status

8 am->home->somn->ce bine e SA FACI NIMIC!!!

who can beat this? just show me one lil fellow who did it better than me...:))))

5 comments:

yahoo status said...

Salut . Am blogul www.timisoararomania.ro , page rank 3 . As vrea sa facem schimb de linkuri daca esti de acord. Ne-ar ajuta pe amandoi. Astept un e-mail.

Numai bine
Tudor
admin@yahoostatus.ro

G_Licious said...

A trecut mult timp de cand nu te-am mai criticat dar o s-o fac acum. Stiu ca e blogul tau si faci ce vrei pe el dar asculta si de parerea mea:

1) o dai uneori in chestii prea personale care nu intereseaza absolut pe nimeni
2) iti faci reclama proasta (vezi faza cu restantele)
3) "ce bine e SA FACI NIMIC!!!", esti si foarte antipatica pe deasupra
4) cat despre poza, nu stiu cine era mai "manga" tu sau G.I. Jane aia... uneori parca iti distrugi voit imaginea buna pe care ai lasat-o pana acum si nu e okey...
5) nu trebuie sa accepti comentariul, nu-i nici o suparare doar mi-am zis pdv-ul

The Joker said...

ME!!!!I've done a 9999999 times beter than you!!!wahahahahahahaha

G_Licious said...

da-mi nr lui G.I. Jane aia si spune-i ca nu-mi gasesc cuvintele sa-i descriu frumusetea.... interioara ;))))

The Joker said...

@G_Licious : inside beauty?f***k that.If you say somebody aahhh you're such a nice a person but in your mind "God damn ugly b***h" it sucks man.Listen to me!Even if I'm a little more psychothic than the others I know something that you don't know.You shouldn't avoid the point you should tell that G.I. Jane whatever you call her : "You're a god damn ugly b***h!" wahahahahahahahahahahahahahaha.I know you people love my psychotyc charachter.Without me the life will be just BBBBBBOOOOOOOOOORRRRRRRRRIIIIIINNNNNGGGGGGGGGGG!!!!!!!