Tuesday, September 8, 2009

Toamna-i VERDE la romani!

Dupa vreo 6 luni de domesticeala pe langa casa "omului meu"- asa cum ii placea Raduleascai sa si-l alinte pe Danielutz dragutz preputz- mi-am luat lumea-n cap...Am zis: VERDE sa-mi fie calea!!!Nu asta conteaza si nici nu face tema "fantasticei" istorisiri pe care am de gand sa o asez "acilishea"(traiasca,Bahoi si canalul lui de iutub, ca doar ne arata zi de zi ca se poate si mai rau ca Nikita), povestea-i despre romani si poate ultimul week-end caldut al anului pe care l-am lasat sa se raceasca bine pana sa ma apuc sa-mi vars off-ul despre el! :P

Fratilor, mi-am luat inima VERDE-ntre dinti si am zis sunt femme independent, asa ca hai sa mai comitem niste arogante demente cum faceam in liceu...Hai si eu la mocangeala de la IZVOR,la Tuborg VERDEEEEEE Fest; hai printre emokizi, taraneti, pantofari si participanti la proba baut-borat-viteza!Da,da, da...Stiu...Cine dracu-s sunt eu, sa judec poporu' dupa look, toale sau vicii...Le am si eu pe-ale mele si vorba aia, nici la mine "tigla pe casa" nu e mai putin vraiste!

Ce vorbesti mah?! Ce m-a ravasit fratele Vintila cu tot cu SENZOR-ii lui! BEAN si SUIE m-au ostracizat la propriu(se zbarleste si-acum pielea pe mine cand aud BRAAAAAA!),dar Bracegridle si armata lui de cantaciosi- m-au facut sa plec, mult mai devreme decat as fi vrut sa o fac(cumva ma furase peisajul hippiot si-as mai fi ramas printre punkisto-junkisti:P). Ma asteptam la o adevarata miscare de forte, la un CHICANE- original dar actual, VERDEEEE, la acealasi stil inconfundabil dar cu ceva updated sound ...

Am plecat la un mojito cu menta VERDEEEEE si am tulit-o catre pernele mele VERZI, pline de vise si mai VERZIIII, cu gandul sa-i mai rasfoiesc pe suedezii ce se fac vinovati de "FUNKY BUSSINESS"- o carte recomandabila tuturor celor dispusi sa-si "auto-atribuie si auto-distribuie" din cand in cand o psihanaliza, sa inteleaga mai multe despre lumea in care traim- sa faca business cu ei insisi...

M-am intors a doua zi, cu gand de punkizare puternica(de data asta se adunase si gashka de VERZI, mai putin VERZI cumva)! Pana sa fac eu ZDOB si ZDUB de la radio, pe scena urcasera deja GUANO APES!
Am plecat repede si de data asta, cu stratul de praf pe fata si in plaman si plina de nervi si concluzii radicale. O singura poanta mi-a placut- reversul medaliei pentru toate istericalele istericelor care se dezbraca la concertele lui Robbie Williams- Blonda de la Guano Apes(aia care n-a vrut sa cante refrenul de la LORDS OF BOARDS si a lasat publicul sa vocifereze, de parca venisem cu totii sa auzim corul radio difuziunii stricate-bleah!)- si-a luat la pachet some sweet dreams de la romanasii nostrii VERZI si zvelti, din primele randuri..."GET YOUR FUCKING CLOTHES OFF!!!GIMME SOME SWEET DREAMS!"...Nah, ca se poarta si in cazul barbatilor- aia cu te dezbrac, dar nu te...bag in zzzzeama! :)




Romanii nostrii sunt si daltonisti si oligofreni...Nu ma plang aici si acum de natia de cacao fara lapte din care descind- ci doar fac apel la bunul simt! Nu mai ingaimati injuraturi pe strada, spuneti VERDE-n fata: "MAI DA-TE-N VERDELE MA-TIIIII DE-AICI"! Mesajul clar, deschis, voluntar va ajunge la receptor, isi va face treaba la nivel de intelect si da, veti obtine ceea ce va doreati- o descarcatura emotionala in locul unui Rudotel I! Nu mai incercati sa dati peste pietoni cand e clar VERDEEEE pt noi...Dati peste vreo smucita ca mine, care din cand in cand, se dedubleaza si se crede FLOWER POWER Woman si o incurcam ca fraierii pe viata... Cand ea, viata, e a dracu' de frumoasa...daca stii cum sa ti-o impletesti... la liber!

Romanii nostrii VERZI au fost cu mine la MACY GRAY...fiecare cu treaba si trairile lui...dar impreuna in fata unui show pe care imi este rusine sa-l comentez! NU exista cuvinte pentru a o descrie pe MACY, muzica ei, feeling-ul ei si cat de mareata si chiar inaltatoare ii este "prestatia"! Ce MADONNA, frate?! Nicio MADONNA! A fost incredibil! Femeia canta cu sufletul, este una cu microfonul, cu instrumentistii ei, cu mesajele pe care le transmite atat de natural si deschis! A fost cel mai tare show de gen pe care l-am vazut in ultimul timp si...e cazul sa ma opresc...nu am cuvintele necesare pt a descrie cat bine mi-a facut MACY GRAY aseara!



Va zic sincer,inceputul de toamna e VERDEEE la romani...:)ENJOY!

PS: Si nici macar NU SUNT FAN ALICE!!!:D:D:D

No comments: