Tuesday, February 2, 2010

Je...la 18 ani???




VJ-ita MTV Oana implineste in aceasta luna 18 ani de cariera. Desi are doar 23 de ani, 18 din acestia si i-a petrecut in lumea artistica. Indiferent ca a fost prezentator Tv, reporter, redactor, actrita, solist vocal, colaborator la diverse reviste dedicate tinerilor, realizator programe, Oana Tache a devenit un nume proeminent al generatiei sale si un om de televiziune si radio nelipsit din peisajul ultimilor 18 ani. In prezent, Oana se mindreste cu faptul ca reprezinta cel mai important brand muzical international, MTV si indulceste diminetile bucurestenilor din fata microfonului ProFM DANCE.



Pentru Oana, marea aventura a inceput cind abia implinise virsta de cinci ani, virsta care-i va aduce intotdeauna aminte de fascinanta lume “Abracadabra”. Odata cu aceasta emisiune, Oana a simtit cum insasi viata ei devine un basm, iar fiecare clipa traita alaturi de Magicianul Marian Rilea, colegii si intreaga echipa este cu adevarat magica. “Am fost un fel de Alice in Wonderland, o pustoaica ce a descoperit de mica lumea fantastica a televiziunii – povesteste cu emotie Oana. Am avut o copilarie de poveste, am fost una din norocoasele echipei Abracadabra care a trait basmele pe pielea ei, fiind in fiecare poveste cite un alt personaj. Am invatat foarte multe in domeniul media inca de pe vremea cand n-aveam mai mult de 5 ani. Nu cred ca m-am maturizat complet si nici nu cred ca voi renunta vreodata la copilul din mine, marcata fiind de toata aceasta experienta! Cred insa cu tarie ca oamenii care au norocul sa creasca de mici in lumea televiziunii, se formeaza intr-un anumit fel, chiar acolo pe platorurile de filmare, iar eu trebuie sa multumesc pentru aceasta sansa de a creste in lumea minunilor, PRO-ului.”



Chiar daca si-a petrecut copilaria si adolescenta la filmari, la repetitii, mereu invatind cite ceva nou, Oana spune ca oricind ar lua-o de la capat. “Nu ma vad facand altceva! Acesta a fost drumul meu in viata si ma bucur ca mi l-am gasit de la o virsta atit de frageda! Ma consider unul dintre cei mai norocosi oameni din lume, pentru ca am avut ocazia sa fac ceea ce altii poate doar au visat – spune Oana. Fie ca e vorba de interviuri cu marii artisti ai lumii la ProFM Dance sau MTV, de emisiuni, ore in redactie sau productie, montaj sau redactat texte, prezentari de evenimente, toate au devenit pentru mine un stil de viata! Ce vreau sa fac in viitor: media pe paine pana la adanci batraneti!!! – conchide Oana.



Chiar daca are un CV impresionant si a bifat pina la aceasta virsta participarea la proiecte sonore precum emisiunea Abracadabra, actrita in productiile Acasa, “Doctori de mame”, telefilmul “Prea tirziu” sau productia MediaPro Pictures “Un film simplu”, dar si scena teatrului Act unde a jucat in “Ultimul Godot”, Oana spune ca are in continuare multe vise pe care ar dori sa si le implineasca. “Imi doresc in continuare inca foarte multe lucruri legate de cariera, dar si de implinirea si dezvoltarea mea ca om. Mi-am impus sa fiu mai mult decat o fata draguta care apare pe sticla asa ca incerc sa ma implic cit mai mult in tot ceea ce fac. Pentru viitor, imi doresc sa devin actrita cu acte in regula, sa ajung la un moment dat producator tv, sa regizez un film de lung-metraj si sa ma reapuc de cantat. Insa, toate acestea la timpul lor - spune Oana pe care telespectatorii MTV o pot vedea la emisiunile WEEKEND SPECIAL si MTV FRESH, iar ascultatorii Pro FM Dance o pot auzi la "Wake Up'N'Dance".

www.mtv.ro

No comments: