Thursday, September 27, 2007

Changes in my life...:P


De vreo doua zile-ncoace, traiesc cu impresia ca blog-ul meu a devenit extraordinar de comercial- numai afise de la events, numai comunicate de presa...Simt ca usor-usor, in stilul asta isi pierde din originalitate si amprenta personala se pierde undeva in post-urile de luna trecuta...Asa ca se simtea nevoia unui post 100% personal, in care sa apuc sa povestesc ultimele patanii, ispravi, bla bla...Si iata ca i'm back!

Sub premiza "Fetele bune ajung in Rai, fetele rele ajung unde vor ele..."(text pe care nu l-am mai folosit cam de prin clasa a 9-a) iata ca "fetele rele care sunt de fapt bune si nebune"- asa ne place sa credem, au ajuns sa locuiasca impreuna...o fi bine, o fi rau ramane sa va dati voi parerea ca noi suntem super incantate deocamdata...daca ati citit blog-ul Alexandrei, ati fi fost minutios pusi la curent cu tot ce se intampla in minunata noastra casa de vreo saptamana incoace...

Dupa ce ne-am specializat in montat mobila(ne statea genial cu suruburile intre dinti si inbus-ul sau ciocanul in mana :)))), amenajari interioare, aranjat hainutze, genti si farduri etc s-a ajuns la concluzia ca unde-s doua puterea creste...
Week-end-ul trecut nu s-a iesit nicaieri :(, unde sa mai iesi cand eram frante amandoua de la atata carat si ansamblat mobila...plus ca cea fost la gura noastra, nu va puteti imagina, cand ne-am dat seama ca toti "masculii feroce" pe care ii cunoastem si care ne puteau ajuta s-au dat loviti... Anyway, ideea e ca avem cea mai tare camera ever...:P

Stiti si voi, probabil, cum e cand te muti cu cineva: tre' sa-i inveti tabieturile, sa te adaptezi programului celui de langa tine, sa imparti patul si alte cateva chestii(nununu...nu va mai ganditi la prostii...boyfriend-ul nu-l mai impartim de mult...acum stim care-i fitza :P), ei bine mutarea Alexandrei la mine, mi-a revolutionat un pic stilul de viata- adica, ma culc la ore rezonabile(gen 11, 11 juma', 12, ma trezesc ca tot omul normal care munceste pe la 8-8 juma', fac ordine in camera(nu k ar fi eveniment, dar acum parca am mai mult spor :P) si alte chestii de genul...In schimb eu am onoarea de a afirma ca am creat "un monstru" :)))- Am facut din baby sis o microbista infocata si o stelista devotata echipei...Daca a ajuns Alex sa ma anunte cand vor avea loc meciurile viitoare ale Stelei, e clar...

Pentru a face un update complet tre' sa va povestesc despre noul meu job...Ma cam indepartez de domeniul mass-media, dar imi place ce fac acum, e ok si-atat...Am ajuns sa fac PR, copyrighting la firma de organizare si promovare evenimente 3C Events, din cadrul trustului InfinitSolutions...Inca sper sa ma intorc "pe felia mea"...

Iar in ceea ce priveste situatia sentimentala, in cazul in care sperati sa scoateti ceva de la mine, uite ca de data asta nu mai zic nimic...las urmatorul clip sa ruleze...va prindeti voi cam in ce stadiu sunt...:P

That's all 4 now...
Smile & Rock your life!!!


1 comment:

Alexandra Simion said...

Sissssssssssssule fromos post..
Da nu imi place clipu..2 sad :(
Ma bucur ca iti place sa imparti patu cu mine :)))))
Si apropo hai la culcare k maine e zi grea :)))))))))
Glumeam !!!!...la ambele ! :P
Lova'ya zapacenie