Monday, September 3, 2007

SummerGem 2007...




















Era SummerJam, nu?

Pentru mine, a fost SummerGem...Pe paine uscata!Nu vreau sa fiu rea, si ca de obicei vreau sa fiu rea-lista dar cred ca a fost cel mai nereusit eveniment Hades din cate au existat pana acum...O sa ziceti:"Ce stie, ma, pustoaica?E mica!Nu intelege fenomenul!"...Ok, asa o fi dar dati-mi argumente pt organizarea care n-a existat practic...Ce? Nu poti sa-mi argumentezi ceva ce nu exista?Asa ma gandeam si eu...

S-au skimbat locatiile de nu stiu cate ori-cu o zi inainte se stia de Lia Manoliu pt StreetBall si in teatrul de vara pt concerte, aflu sambata dimineata ca s-au mutat in Politehnica si amfiteatrul Mihai Eminescu(asa scria in mail-ul care imi indruma pasii-am fost cu treaba la event :D)...N-am mai apucat sa vad concursul de StreetBall ca nu am stiut unde exact sa ii gasesc, asa ca ma pregateam ca la ora 13:00 sa fiu in Poli, in amfiteatru pt concerte!N-ai sa vezi...Aflu de pe net, de la un prieten, care e in Dagga, ca si spectacolul s-a mutat...In clubul lui Bitza, Session si ca incep de la 17:00!Ok, frate, inteleg, te-a dat peste cap ploaia dar nu ti-a spalat creierul...Macar daca ar fi anuntat cineva de schimbarile astea!Nu e ok sa afli de la unul si altul...:D:D:D!NU se face asa...
Am mai fost la "n" evenimente Hades...Niciodata nu s-a intamplat asa...Dam vina pe vreme si trecem mai departe...

Sa zic si de bine? Tot respectul pentru ca ati stiut sa promovati evenimentul(macar atat)!Tot respectul ca ati adus la Bucuresti legende hip-hop ca DEFARI/R.A THE RUGGED MAN/CESAR COMANCHE/PROZACK TURNER!Tot respectul ca stiti sa promovati hip-hop-ul romanesc atat fetzele deja cunoscute cat si underground-ul-Ad litteram/Bitza/K-Gula/La Familia(Puya)/Da Hood/USM/Cedry2k etc!!!

Cu toata promovarea si numele astea consacrate- ati luat o mare bila neagra-nici la Session nu era nimic(Bitza sprijinit de bar, supraveghea actiunea de pe scena, foarte chill)-lume afara parca mai multa decat cea dinauntru-aproximativ 50 de persoane, hai 60 la ora 22:30-23:00...Ati luat rushinika maxima cu organizarea si n-aveati voie sa patiti asta la cata promovare ati avut si, vorba unor amici, la cat costau biletele alea...Ati naucit pe toata lumea de cap cu schimbarile de ultim moment!

Aaaaaaa...Si bomboana pe coliva, cand intreb de artisti ca sa pot face poze si a vorbi un pic-mi se raspunde(tot din organizare):" Nu stim unde sunt...Acum sunt rasfirati...Asteptati sa urce pe scena"...

N-am rezistat mult intr-adevar...Orice om care a luat cat de cat contact cu show-bizz-ul romanesc recunoaste un rateu din primele 10 minute...N-am apukat sa fac ce poze vroiam...Am zis clar NU si am plecat in alta parte...Imi pare rau ca Hades a avut ghinion cu vremea, ca probabil, au fost disperati sa rezolve urgent situatia...Whatever...Dar sa informeze lumea!

Azi a fost cea de-a doua zi a festivalului(fotbal/street-dance-bboy/concerte/MC battle si afterparty), am cerut voie si am fost "lasata la vatra", mai ales ca m-am conversat cu "seful" pana la 8 jumatate azi-dimineata pe mess...NU cred ca am pierdut nimic, m-am convins ieri...cu toate ca...S-ar putea sa fi fost mai multa lume azi si Hades-ul sa-si fi reintrat in mana-n-a mai plouat si s-a dus "vestea-n tara" despre mutarea locatiilor...

As fi fost un pic mai acida, mai caustica, as fi criticat mai mult...Am, insa, un prieten care m-a rugat sa "nu dau prea tare" in ei...
Sunt dezamagita...sa speram ca la anu' va fi altfel...

Rock yourself!

1 comment:

Alexandra Simion said...

No comm la asta...nu mai repet experienta ever.. :D