Saturday, September 8, 2007

Cupa Presei...la CANTAT!!!:P














































Pot sa spun cu mana pe inimioara ca a fost un event parca facut pt mine :P...Il pot numi kiar cel mai tareeeee eveniment la care am fost in ultima vreme!!!
Vremea ne ameninta crunt...urma sa ploua...asa si?Ne-am facut de cap, am facut ca toti dracii,cum imi place mie sa spun:P!

Pt cei care nu stiu ce e Cupa Presei...la Cantat, va pun "p tapet" toata "problema" imediat!
Anul asta s-a desfasurat a 5a editie a acestui eveniment, sponsor oficial a fost Tuborg(al treilea an de cand sponsorizeaza evenimentul), organizator general-D-nul Ghioca :)) (stim noi!), locatia aleasa au fost Motoarele, de pe TNB...

Cu ce se mananca Cupa Presei...la Cantat?
Well, asa cum si numele ei o precizeaza destul de clar, este adresata exclusiv mass-mediei romanesti-televiziuni/radio-uri/presa scrisa, toata gashka isi expune in fata colegilor de breasla talentele...muzicale!
Fiecare publicatie/tv/radio care vrea sa se dea in stamba sau considera ca are ceva de spus si in domeniul muzical se inscrie in competitie si isi trimite pe scena cei mai "talentati" reprezentanti!!!

Cu toate ca din partea TVR-ului au fost mai multi pretendenti la marele trofeu, numai Za Duff-ul a facut senzatie la propriu, luand si un premiu la sfarsit
Ponticele, Revista Calulsi EuforiaTv au avut pus la punct un show interesant, in asa fel incat nici nu stiai daca sa ii aplauzi, sa tipi, sa huidui sau sa te urci pe mese...senzatia a fost ciudata...chiar si pt mine...

Victor Ila a venit din partea NationalTV-ului si a cantat 2 piese din folclor, ca doar e de-al nostru indiferent de culoare sau de trasaturile congoleze...

De la Radio21 a participat trupa de stiristi-NewsLess care a parodiat piesa Jagga Jagga din punct de vedere al versurilor...cu toate ca vocile au lasat de dorit(n-au apukat sa repete inainte) au fost parca cei mai simpatici(fetele l-au invitat pe Mihai Traistariu, aflat in juriu, la dans...motiv de panika pt Tornero)!

Europa FM a luat un premiu...Toata seara, au cantat fetele "E U R O P A F M" cat le-au tinut plamanii!

ProFM si-a trimis cel mai bun reprezentat, un iubitor al muzicii in adevaratul sens al cuvantului, care a facut senzatie maxima, fiind si el premiat!Despre colegul Tzurla este vorba- al mai de seama folk-ist al gashtii!

Romantica a luat premiul cel mare, era de asteptat, knd vocile sunt pregatite de Crina Mardare, la tobe se afla Bubu(fiul Crinei) si la orga Serban Cazan(dadada, colegul meu de la Scoala Vedetelor :P), iar show-ul este foarte bine pregatit(artificii/confeti/backing vocals)!

"Moartea pasiunii" a fost un grec, venit de la nush ce tv, care a facut praf hit-ul "You are the One" castigator al Eurovision-ului akum cativa ani, atat vocal, cat si prin prezenta celor doua "animatoare" pe care sincer nush unde le-a gasit(una cik era pretena lui si cealalta era reporter la nush c publicatie de la noi)...S-a ras cu lacrimi la numarul lor, a fost extraordinar de penibil dar se simtea nevoie de o prestatie atat de katerinkoasa...:))))

V-am zis k a fost un event pe gustul meu...Am urlat!Am dansat pe scaune/mese!Am fost deasemeni inconjurata de cei mai dragi prieteni ai mei(Sis care s-a cuplat cu Matei(a fost si el), Irina si Ticu, Mischa-va iuby mult!:D), deci era normal sa ma simt mai mult decat bine si sa ma "desfasor" asa cum fac de obicei knd sunt cu prietenii mei!!!Plus ca am cunoscut o gramada de lume, am dat peste o gramada de cunoscuti...problema a fost la inceput, eram foarte dezbracata(n-am apukat sa trec pe acasa, sa ma skimb), de vara gen like asa, dar pe parcurs a aparut pelerina galbena si m-am si "mobilizat" intr-ale dansului...:P!Ce mai conta cum era afara, ca ne ploua, cand in suflet aveam soarele!

Cupa Presei...la Cantat este genul de eveniment de la care nu ai voie sa lipsesti daca lucrezi in mass-media...pierzi tot fun-ul!!!
Asteptam cu mare interes editia din 2008!:D

Rock yourself!

3 comments:

Anonymous said...

1 la mana: NU e cea de-a doua editie. :-P daca nu te destrabalai asa de mama focului, poate ii auzeai pe aia doi pe scena, ca au zis de fo 5 ori ca e a cincea editie.... (a treia de cand participa tuborg...)
secondo: vreau si io pozele pe care le facurati. dau un bax de tuborg! :-))
tertzo: ma bucur ca v-ati simtit bine si va astept la anul! (ma bate gandul sa fac chestiunea la Arenele Romane... ) :-)))))

Oana Tache said...

1 la mana: intr-adevar am "dezinformat" poporul...(trebuia sa modific pe blog-a fost a doua editie la care am fost eu :p)
2 la mana: daca nu ma destrabalam asa inseamna ca nu m-as fi simtit bine
3 la mana:fix pozele pe care le vezi pe blog sunt singurele pe care le am, altfel as fi pus mai multe :d
4 la mana:foarte buna ideea pt la anul :P

Anonymous said...

Uuuu, tot eu sunt! :-)
stimabila, am revenit, de data asta cu info noi:
- incepura inscrierili, cu detalii pe blogul cupei: cplct.blogspot.com

va astept in numar mare pe 10 IUNIE!!

multzam si hev fan!

Florin