Sunday, October 14, 2007

This is another Claptoons Production!




Meet one of my bestest friends - Mister Petru Zaad!!!




Cine e Peter Zaad?

Peter Zaad e doar o personalitate a mea....e omul care se schimba complet in fata clapelor si a computerului. Muzica pe care o fac reprezinta atat o stare de spirit cat si o simpla idee,cat de mica e ea, care la ora la care sunt in fata clapelor si a computerului imi „bantuie” creierul!! Daca e original, atunci ma reprezinta 100 %....daca simt ca imi suna cunoscut sau cineva imi spune ca e copiata ideea....atunci nu are rost sa mai continui piesa!

De ce The Claptoons?

The Claptoons reprezinta....un vis!!! SI nu la modul figurat ci la propriu!!!! Am visat intr-o seara ca eram intr-un mare concert pe scena si pe spate scria cu grafitti THE CLAPTOONS!!!! Instantaneu m-am ridicat din pat si am scris asta pe o bucata de hartie sanu cumva sa nu-mi aduc aminte a 2 a zi. De implicat.....au fost multi oameni implicati in proiect dar in prezent The Claptoons inseamna: Peter Zaad si Dragos Golaes!!! Daca nu stii sa progresezi atunci nu te poti numi Claptoons!

Cu ce artisti ai lucrat pana acum si cu cine ai vrea sa lucrezi de acum incolo?

Am lucrat pana acum doar cu artisti foarte buni...unii deloc cunoscuti dar cu voci superbe si care s-au atasat pur si simplu de stilul de lucru al nostru. Piesele cele mai bune pana acum sunt: Wanna – The girls are back, Diana – One life stand, Dragos Golaes feat. Andrew – Ne-am iubit, Peter Zaad – It’s ok for you!Dar nu ne ocupam numai de piese originale...facem si remixuri, daca e vorba de muzica...suntem polivalenti!! Printre cei pe care i-am remixat se numara Refflex (cu 3 remixuri), Play & Win (1 remix) si cred ca urmatorul va fi la Kraftwerk (piesa The Model, o capodopera a muzicii electronice)!

Cum se imbina viata profesionala cu cea privata?

Oooo....e foarte bine acum!!! Toata lumea se simte bine la noi...chiar daca e vorba de tras niste voci, de facut niste piese, sau chiar in vizita asa...de placere! Toti spun ca se simt bine, ca vor sa mai vina...gasca e mare cand ne strangem toti si probabil de aia vin toti cu placere, si pleaca foarte multumiti!!

Unde ai vrea sa vezi The Claptoons?

Hmmmm....pe coperta unei carti de Istoria Muzicii fie ca e un manual din Romania sau din lume!! As vrea ca toata lumea sa stie ce inseamna, ce a insemnat si ce va insemna The Claptoons!!

No comments: