Monday, October 15, 2007

This is another Claptoons Production! Part 2


Din micul interviu pe care l-am realizat, ati apucat sa il cunoasteti pe Mister Magic(:P aka Petru Zaad) mai mult formal...
Acum a venit randul meu sa povestesc despre domnul in cauza, care imi este si producator muzical si care de vreun an incoace imi suporta toate racniturile din fata microfonului...

Intr-o zi de toamna, cam ca acum, ajung la Petru la studio...La fata locului fac cunostiinta si cu Ratza(salutari pt Cta) si cu Catalin Pintilii(coregraf in SUA acum, salutari, salutari)...Ne imprietenim repede-repejor pt ca intr-adevar la Petru la studio atmosfera e molipsitoare, indiferent ce ai sau n-ai, te binedispui automat! Am impresia ca ne binedispusesem si din cauza tzuicii pe care Ratza tocmai o adusese de la Constanta...anyway, ideea e ca am inceput sa cant, era normal, doar venisem la studio si oamenii trebuiau sa vada daca am calitatile necesare...Nu va ganditzi ca am dat vreo sarba, nuuuuuuuu...Nobody's Wife sa fie tata, ca o stiu bine si imi si place muuuuult(si azi daca ma duci la karaoke tot aia itzi cant!!!)!

Ne-am reintalnit dupa cateva zile la nationalele de street-dance, prima editie...Petru era cu Oana(care i-a devenit anul asta sotie- Sa fie intr-un ceas bun! Casa de piatra!)si uite asa sunt adoptata usor-usor...:))))




Cum apare Dragos in schema? Dragos, unul din bunii mei preteni de la Predeal, foarte talentat in ale rimelor, imi scrie si mie cateva versuri!In acelasi timp innebunise cu forumurile de battle si se tot duela cu baietii din afra granitzelor pe care nu de putine ori ii facea...:P...ca sa zic asa...:))!Ma duc la Petru, ii povestesc de tovarasul meu liric, iar spre marea mea surprindere aflu ca cei doi se cunosteau deja de pe net, Petru il descoperise pe Dragos si ramasesera amici! De la amicitie on-line pana la formarea noului Claptoons nu a fost decat un pas!!!

Intre timp am inregistrat, pe versurile mele, cu Petru piesa The Girls Are Back, care trebuia sa beneficieze de un clip pe masura productiei audio...nu a fost asa si am renuntat la serviciile respectivului "regizor"...Insa, nu ne lasam batuti si stiu si eu si Petru despre ce e vorba...:P!

Evident ca prin acest post vreau sa le multumesc celor doi, Petru si Dragos, pentru ca imi sunt prieteni adevarati(cum greu se gasesc)si ca imi suporta toate fitzele muzicale si lirice...Oanei ca se numara tot printre prietenii adevarati si a stiut cum sa se apropie de mine, sa ma inteleaga si sa comunice(sar'na din suflet) si tin sa le multumesc si celor doua pisicutze care se panikeaza dar nu zic nici pis cand situatia se complica din punct de vedere muzical...atunci knd falsez rau de tot!!!

10x guys!!!All tha love in tha world!!!







Rock yourself!!!

No comments: