Tuesday, October 16, 2007

This is another Claptoons Production! Part 3

Daca tokmai ati facut cunostiinta cu omul din spatele clapelor si computer-ului, jumatatea responsabila cu productia muzicala la Claptoons,Petru Zaad, a venit randul omului cu pixul si hartia in mana sa explice ce si cum...

I proudly present (again), one of my bestest friends - Mister Soogar D aka G.O.L. aka Gogu :P aka Dragosh!!!



Si pentru ca au trecut multi ani au trecut de cand eu si Got One Love ne-am cunoscut, eu una am avut mari probleme in a-mi aminti unde ne-am vazut prima oara, Dragos a lamurit repede situatia:

MyBabyBoy: Noi ne-am cunoscut prin prieteni comuni din predeal
Abik Bombonik: da, dar unde si kum?
Abik Bombonik: mai stii?
MyBabyBoy: Vara parca,cand erau discotecile alea in aer liber
MyBabyBoy: si despre versuri am discutat cand vbeam de muzica
MyBabyBoy: si am adus eu vba de asta
Abik Bombonik: aoleuuuuuu
Abik Bombonik: exact exact
Abik Bombonik: since ice age
Abik Bombonik: :))
MyBabyBoy: :))

Mdap...ei bine, probabil va intrebati de ce Dragos e trecut la mine in lista de messenger MyBabyBoy(nu va mai ganditi la prostii)!? nu e vorba de nici o fosta relatie(nu ca n-ar fi putut fi :P)sau mai stiu eu ce...ci pur si simplu consider ca intre noi exista o conexiune, asa ca intre best friends, care de-a lungul timpului s-a dezvoltat...Nici de ce si nici cand l-am trecut asa in lista nu mai stiu...cert este ca mi se pare ca i se potriveste foarte bine...Chiar daca nu mai e deloc a baby!!!


Surprinsi de paparazzi! :)) =))



Dragos este unul dintre putinii oameni din Predeal cu care interactionez si cu care ma simt in largul meu atunci cand merg la munte...Marturie stau dupa-amiezele intregi in care discutam despre muzica, cand il provoc pe Soogar D sa "produca" pe loc versuri(si duce sarcina la bun sfarsit p[entru ca e profesionist, plimabrile pana pe Cioplea si inapoi in oras, gratarele de la King Petre de-acasa, faptul ca el s-a numarat printre putinii care mi-au fost cu adevarat alaturi la majorat( :))) mai tii minte in ce hal am fost zilele alea? :))))...Sunt multe amintiri frumoase, multe chestii care ne leaga, de aceea stiind ca ceva vreme a fost suparat pe mine vreau sa-mi "pun cenusha in cap" pe propriul blog si sa-mi cer inca o data scuze...



Acestea fiind spuse, haideti sa vedem ce a raspuns tanarul textier, de numai 18, la cele 5 intrebari pe care i le-am adresat, pe fuga ce-i drept, tot pe messenger 2night:

Cand te-ai prins ca ai talent liric?

1.Totul a venit de la sine...eu nici acum nu sunt 100% sigur ca am cine stie ce talent,dar faptul ca lumea imi zice ca am ma face sa cred in mine si sa progresez,pentru ca asa cum zice Peter Zaad...daca nu stii sa progresezi,Claptoons e o barca prea mare pentru tine!

De la ce vine GOL?

2.G.O.L...in primul rand acesta nu e un nume definitiv,e doar o idee care mi-a venit foarte usor;ma gandeam la un nume care sa implice si un Gol,de la Golaes...si asa am ajuns la G.O.L(GotOneLove).Alta varianta care ma tenteaza e SoogarD,care citit de la coada la cap este Dragos,si nu in ultimul rand,vechea mea porecla la care tin foarte mult...Gogu...

Pentru ce artist international ti-ar placea sa scrii?

3.Asta e o intrebare foarte grea...dar foarte buna...as zice ca pentru Justin Timberlake,dar cred ca isi face singur versurile.Cred ca Alicia Keys ar fi o alegere foarte buna,dat fiind ca o apreciez foarte mult...de fapt,orice artist de talie mondiala,daca ar veni la mine,imagineaza-ti ca n-as putea sa il refuz.

Compui dupa subiect/tema sau la inspiratie?

4.4.Nu am preferinte.Daca cineva imi da un subiect,inspiratia in mod sigur vine si ea...trebuie insa sa recunosc prefer unele subiecte in dauna altora.Insa cel mai bine ma inspir din experientele personale,dovada fiind melodia Ne-am iubit,care a prins foarte bine si care este una dintre confesiile mele.

Unde vezi The Claptoons peste 5 ani?

5.In aceasta formula cred ca putem ajunge destul de departe.Daca ne tinem de treaba ca lumea,in 5 ani,trebuie sa fiu realist,vad Claptoons pe piata,cu un album bun,care se vinde bine!Piata din Romania este destul de pretentioasa iar experienta si capacitatea de adaptare isi spun cuvantul.Sincer,nu ma vad lucrand cu altcineva in afara de Peter Zaad cu care ma identfic pe plan muzical.Daca ma refer strict la productie...Claptoons in 5 ani va produce pentru artisti consacrati.Am incredere in fortele mele si in Peter Zaad.Usor usor progresam,si asta se va vedea din ce in ce mai bine in viitorul apropiat!

Prietenia nu se poate explica, ea se dovedeste mai mult...asa ca am sa ma opresc din a mai scrie ceva...poate doar...multumesc, Dragos!!! aaaaaa...si poopikul ala mare e pentru u :P! Sa ne traiesti, Goguleeeeeeeee!!! :)):P

Rock yourself!!!




1 comment:

Anonymous said...

Interesant optimism...
Dacă iubeşti muzica, las-o aşa cum este, nu o grăbi.
Sunt sute de MC / producători în ţară care se văd giganţi ai muzicii tot în deceniul acesta, chiar dacă ei au ascultat primul beat de hip-hop cu 3 luni înainte.
În 5 ani vor fi peste 1.000 de producători în România (cred că sunt deja că toată lumea are "frutilups"), şi peste 10.000 de MC (cred că sunt şi dintr-ăştia deja).
Referitor la expresia "album pe piaţă" e prea mult spus...La download pe net e mai potrivit...
Ce pot să mai spun, baftă în continuare şi toate cele bune!