Monday, December 10, 2007

My blogging addiction!

75%How Addicted to Blogging Are You?

Wichita Dating



Stiu ca n-am mai postat nimic de vreo 2 saptamani, mai exact dinainte de lansarea oficiala a ProFm Dance...Dar asta nu inseamna ca nu sunt o bloggeritza adevarata...Si ca nu ma gandesc la blogul meu mai mereu :P! Sincer, n-am stiut cu ce sa continui...Schimbarea a fost dintr-o data atat de mare pentru mine incat mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc si sa ma conving eu pe mine ca e vorba de un nou inceput! O sa facem si o scurta retrospectiva a ultimelor evenimente petrecute in aceste 2 saptamani si voi reveni in forta cu maxim de informatii...
That's a promise!!!

Pooop
It's so good 2 be back...
Don't forget 2 rock yourself!!!

1 comment:

OLiX said...

dadada :)) 75% :)) ahaa !

o sa te cred cand o sa vad macar un post/zi pe blog :)