Wednesday, June 17, 2009

Blog Reload vs Facebook, Twitter etc...

Stiu ca n-am mai dat de multicel, pe aici, cu una bucata insemnare care sa poarte semnatura personala...N-am sa o dau in diverse scuze penibile pe sistemul: vai ce busy am fost, vai dar de ce as mai scrie pe blog daca deja stie lumea ce fac zilnic de pe facebook sau mai nou de pe twitter, vai dar ce intorsaturi mai mult sau mai putin interesante a luat viata mea sau, cum am auzit ca ar fi ultime "fitze" incadrate la categoria scuze pretioase si de bon ton -"prefer sa-mi traiesc the real life, nu sa ma pierd in universul virtual";"imi crapa capatana de oboseala, stress si alte probleme... la ce dracu' sa mai scriu si pe blog?!"...

Nu, fratilor, n-o sa ma dau lovita in aripioare de cine stie ce asteroid sentimentalo-melodramatic sau lipsa efectiva de timp, cand e atat de simplu si de fair play pt toata lumea sa declar pe propria-mi raspundere: "Mi-a fost LENE"!!! Mi-am ignorat si suprimat, cu buna-stiinta/vointa, mai mult sau mai putin influentata de anumite canoane corporatiste intalnite de fiecare dintre noi zilnic, un drept pe care il am inca din momentul in care am deschis ochii prima oara: libertatea de exprimare!
O, dar ce ma voi mai bucura de ea de-acum incolo!!!

Tre' sa recunosc(daca tot am dat-o-n sinceritati, zic sa o si tinem asa) ca ma cam mancau palmele si degetele de cateva zile-ncoa' sa pun mana pe tastatura si sa "ma reafirm" pe parcela mea de net dar nu-mi prea ieseau pasentele la capitolul reinceput: cum? cand? de unde?

ACUM! AICI! ORICUM!

Si pentru ca tot se fac doi ani de cand am bucatica mea de net, sa-mi traiasca blogul si sa ma bucur de el cum stiu eu mai bine!

7 comments:

Anonymous said...

dar nu mai bine nu mai scrii ?

Oana Tache said...

stiu ca nu trebuie sa plac tuturor sau ca nu intereseaza pe toata lumea ce gandesc sau ce fac eu, dar daca tot am parte de "bucata" mea de net de ce sa nu o exploatez cum vreau...???important e ca pot!:P

roby_the.kid said...

na k nici in cursa cu pachete nu scapi de mine...gasesc mereu metode sa iti scriu...Oana ce sa iti spun:sa-ti traiasca blogu' daca asa vrei (si eu vreau :P si multi cred k vor) si sa ne mai scrii din astea de prin viata asta "nebuna" in sensul bun al cuvantului :D ....te poop

Anonymous said...

mai bine o lasi asa neexploatata

Oana Tache said...

@ anonymous: iti multumesc pentru sfat, nu garantez ca voi tine cont de el si asta pentru ca nu obisnuiesc sa fac promisiuni persoanelor ce nu-si dezvaluie identitatea. nu ma intereseaza in mod special cine esti dar de bun simt si bun augur ar fi fost sa facem prezentarile, daca tot avem opinii pe blogul altuia :)p.s. daca te inoportunez in vreun fel, nu inteleg de ce revii pe pagina?!

@ roby: quote:"viata e un drum, nu o plimbare!" "buna si nebuna" e numai daca vrem noi sa o vedem/facem asa, daca ar fi sa aleg intre cele doua, as merge pe varianta 3( :)) )-jos cu ochelarii de cal si spor pe parte de "free your mind" :P

roby (m-am saturat de kid;parca as avea 13 ani) said...

asta cu e un drum nu o plimbare ...hmmmmm e buna :D.dwa e buna ...dar ma mai pierd uneori pe drumu' asta stii are asa multe intersectii;poteci etc. pe langa THE BIG ROAD ...tu nu te pierzi?uneori nu toata ziua ...noah si explica-mi si me partea cu ochelarii de cal k nu am inteles nimic :D ...nu conteaza daca e de bine sau de rau k stii u prietenii mai mult te critica si te corecteaza decat te lauda daca iti vor binele ...numa bine (iar nu am somn ...astept ziua de maine)

G_Licious said...

@Anonymous: intradevar pare un moment bun de retragere, dar eu cred ca ar mai trebui sa astepte

@Roby: ce nu intelegi? ea din cele 2 variante ar alege-o pe cea mai optima: "be whatever you want to be!"

@Oana: e si normal sa vrei retragerea la un moment dat cand simti ca le-ai aratat tot ce se putea si ai facut tot ce ti-a stat in putinta, dar cu toate acestea mereu iti vine sa te intorci pentru ca sti ca ai mai avea multe de demonstrat si vrei tu sa fi cea care are ultimul cuvant de zis