Sunday, June 21, 2009

"inceputul sfarsitului"...

manifest impotriva conversatiilor "de-amorul artei" si nu numai...

lumea vorbeste mult si prost, vrute si nevrute, verzi si uscate...
cu totii am auzit macar o data cum ca tot si toate trebuie sa se sfarseasca pentru a face loc unui nou inceput... cam cu asta, si alte multe mizerii de gen, ne sunt imbibati creierasii de cand ne dau dintii pana in clipa in care ajungem sa ne mintim singuri, direct, frontal, ascunzind realitatea rateurilor in spatele zidurilor deja pline de clishee ca "un sut in fund, un pas inainte" sau "pentru a progresa, a ne atinge idealurile si a ne indeplini urmatoarele vise trebuie sa renuntam la ce am dobandit prin realizarea viselor de pana acum"...

texte de rahat, sperante in van, vorbe-n vant impachetate frumos, legate cu funda roasa(cum zicea colegu' escu) si plasate chiar si in mijlocul celor mai banale conversatii care descriu trist goliciunea si transparenta frustrarilor, complexelor fiecaruia/fiecareia...sentimente, stari pe care le ascundem sau nu, in umbra zambetelor...

ma plictisesc, ma sictiresc si, intr-un final, ma enerveaza teribil vesnicele schimburi de replici incoerente,de altfel pline de cuvinte pompoase, dar fara argumente destul de solide in sustinerea afirmatiilor, despre sistemul defect. alinierea la acelasi sistem al unei lumi ce pare reala, palpabila dar de fapt, e fictiva, virtuala prin simplul fapt ca fiecare dintre noi se raporteaza la o alta realitate, realitate ce are ca singura particula inteligenta- matricea generalista utilizata pentru crearea acestui univers, acestei platforme, acestei interfetze ce ne prezinta aceeasi materie, aceleasi forme de viata si mecanisme recognoscibile de fiecare individ in parte dar care au un alt inteles, o alta importanta pentru fiecare dintre noi. viziunile conventionale, trase la indigo, fara pic de aport personal asupra vietii si teoriile proaste dar atat de impamantenite ce duc la mentalitati care separa, de secole, libertatea, importanta si puterea omului indiferent de sex, etnie, credinta etc...

nu e de-ajuns sa arati a om pentru a fi uman asa cum nu e de-ajuns sa ai mijloacele necesare pentru schimbare daca nu sti sa citesti manualul de instructiuni...

sau poate ca daca inceputul a fost prost, sfarsitul ne va face bine...sau cel putin va arata mai bine!

13 comments:

Anonymous said...

Sper sa realizezi cat mai repede cat de penibil este ce scrii. Nici nu mai vorbesc de dezacorduri (pe care chiar nu ar trebui sa le afisezi daca lucrezi in media), vorbesc de incercarile tale de a fii inteligenta.
Adica scrii un articol informal in care critici stereotipii si incerci sa pari desteapta. Asta ma scoate cel mai tare din minti, ca incerci sa pari desteapta.
Noroc ca te mai citeste cate un baiat de 13 ani din Cocenii de Jos care spera ca daca iti scrie un comment mai agramat ca articolul tau poate te va fute.
Si nu are niciun rost sa iti dau identitatea mea, nu ma cunosti iar eu clar nu vreau sa te cunosc pentru ca m-as enerva foarte tare.
De altfel, de asta iti tot scriu aici. Sunt masochist. Detest atat de mult incercarea ta patetica de a parea inteligenta, incat nu ma pot abtine sa nu iti scriu.
Sa nu uit: ai o biografie superba

Oana Tache said...

:)))) nu stiu de unde sa incep...ahahaaa, stai sa mai citesc o data! :)))) indiferent de cum a-i categorisi maniera mea de a scrie, trebuie sa recunosti ca te-a prins din moment ce nu te mai opresti din a comenta tot! pana la urma e treaba mea daca sunt sau nu inteligenta(imi exercit un drept), simplul fapt ca ma citesti si imi mai si lasi comentarii(indiferent de factura lor)ma face macar un pic mai inteligenta ca tine. sa lasam restul de comm si persoane care o fac in pace, fara injurii, fara false pareri...esti masochist?na bucur ca "satisfac" si astfel de gusturi! :))))) chill and relax- o sa imbatranesti repede! :P

roby said...

baiatule nici macar nu o cunosti pe Oana ca sa poti zice cat de inteligenta este.daca vrei dictie sau asa ceva mai da cu ascultatul pe la ProFM Dance sa vezi cum iti da clasa.

Anonymous said...

"a-i" se scrie legat inteligento. Nu spune ca esti mai inteligenta ca mine, eu nu te-am jignit pe tine.

Anonymous said...

si e extrem de adanc cum pui tu puncte de suspensie dupa fiecare propozitie, pari asa ganditoare si filozofica

G_Licious said...

=)))

Oana Tache said...

@ Anonymous again: 1.ai/a-i...n-ai cum sa intelegi! :)))mi-e clar nu le ai cu netul si greselile permise si atat de frecvente in lumea internautilor- se numesc typos si da, sunt permise si sunt frecvente atat pe blogul meu cat si pe-al lui olix, dinculescu, badea sau bendeac sau orice alt blogger("masinaria" o mai ia razna sau e posibil sa mai si obosim si sa scriem si gresit- a gresi e omeneste :D).
2. nu a fost o jignire pt tine, a fost o batalie castigata pentru mine- ai revenit si tot imi scrii(3 comm la un singur post!!!) indiferent daca e de bine sau nu.
3. punctele de suspensie imi apartin, deci am dreptul sa le plasez unde imi doreste inimioara in text, fara sa imi doresc sa iti creez tie personal o senzatie sau nu(asta-i ultima mea grija- sa te fac pe tine sa crezi altceva sau sa te iluzionez prin nu stiu ce tehnica elaborata numai in mintea celor care nu au ce face cu si in viata lor)crezi ce vrei, scrii ce vrei,esti liber sa faci ce vrei sa fii ce vrei, cum vrei!!! daca as sta, ca tine, sa analizez orice amanunt sau greseala de scriere din orice text citit- as lua-o razna asa ca...grija!4. e ultima oara cand iti mai raspund la comenturi, dar iti voi da in continuare posibilitatea de a comenta in voie(parerile negative, mustrarile(sau frustrarile, cum vrei sa o iei), sfaturile sau treasul de urechi(bine argumentat si motivat) din cand in cand fac bine! sry, u're not fun, you can't read between lines, te "blochezi" in "ambalaje" and i really feel sorry 4 you and 4 the people like you!

@ Roby: imi asum orice litera de pe acest bolog, asa ca nu e cazul sa imi chem "avocatii" in aparare, ma descurc. "inteligenta" la care se referea anonimul/anonima nu are a face cu dictia, dar iti multumesc!

@ G: thu ai inteles cel mai bine care e treaba cu postul asta! un simplu ":))" spune mult si multe!u know what i'n talking about...

Oana Tache said...

@ persoana anonima ce nu-si asuma responsabilitatea pentru comentariile lasate pe acest blog: am ratat o virgula, am uitat o paranteza deschisa, corectez "you're not fun" cu "you're NO fun" si in loc de "treas de urechi", cred ca e la mintea cocosului ca "treas" e "tras" de fapt! TYPOS!!! daca nu suntem pe fuga mereu si noi astia din mass media putem scrie corect! timp sa fie:D:D! recomand mai putin stres si o vacanta la baile felix pentru a scapa de "cardul" de pitici pe creier! :P

roby said...

anonim ...bah baiatule dute si cumparati o bere si uitate la tvr cultural...se vede k esti scurt la minte si nu ai auzit de net sau despre cum se scrie pe net...asa k mai bine taci din gura daca nu le ai :))))

Anonymous said...

Saraca oana, era ultimul comentariu la care imi raspundea, dar nu s-a putut abtine. Ok, e si ultimul meu comentariu pt tine, deoarece simt ca imi insult inteligenta criticand o prostuta care isi da aere de inteligenta.
Si e asa laim scuza cu typo-urile, incat mi-e mie jena pentru jena ta.
Cat despre baiatul care te apara, sper ca esti multumita de fanii tai :) Adica hei, si eu as vrea sa fiu iubit de acneici cu puta de 2 centimentri care se ating gingas la cuculetz cand se uita la Dan Diaconescu.
Sincer iti spun, e deprimant sa stii ca o persoana praf ca tine lucreaza in media. Te pup pentru ultima oara, al tau anonim

Anonymous said...

iar eu iti recomand un regim pe baza de peste. mananca mult peste, te face mai desteapta. bine, tu chiar ar trebui sa mananci foarte mult

Oana Tache said...

ultimul dar nu ma pot abtine!(valabil si in cazul meu dar si al tau) cred ca am dezvoltat o dependenta de sfaturile tale inteligente, nu ma pot opri!m-ai prins-vreau sa-mi petrec restul vietii alaturi de tine on-line!!! :))))) sa te iau iar pe puncte?! 1.laim se scrie lame, asa cum spuneam- omul este predispus greselii iar unii dintre noi au destul discernamant pt a invata din greselile altora si a nu critica orice "zgaiba"...of, of...e grea viata si nu toti "poate",stiu!
2. realizarile mele media nu au legatura cu insemnarile de pe blogul personal(poate asculti la un moment dat radioul sau dai peste MTV nu DDTV si intelegi)
3.cat despre inteligenta, nu mi-am asumat-o, asa cum tu ti-o declari(cred ca si asta spune multe)
4.poate sa ma apere orice, asa cum si thu poti critica orice :D:D:D acneea si lungimea organului nu sunt criterii de luat in seama(nu de mine cel putin! daca pe tine te intereseaza- anunta-ne, macar sa stim o treaba!
5.te uiti la dan Diaconescu? :))))))nu-i de mirare ca vezi numai inainte si ca ai deprins aceasta revolta fata de orice si probabil, oricine!
6."te pup pentru ultima oara, al tau anonim"- vai dar ma innebunesti si mai rau daca ma si pupi!!!clar ma indragostesc!cat despre "al tau"-c'mon! ti-ai dat cu firma-n cap.prietene, tu nu-ti dai identitatea dar te consideri al cuiva???
7.multumesc pt sfatul cu lei de peste si cura de "ingrasare" pe care mi-o recomanzi!inca o dovada de iubire, offf...ti-am mai spus ca am prins drag de tine???:))))

roby said...

@ Oana: =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ......and continues