Thursday, June 14, 2007

crazy sh...listening 2 dj dash's promo mix...


back from hell...cam asta ar fi concluzia ultimelor zile...why?e simplu(fara moga de data asta :P)...raceala asta nenorocita a pus stapanire pe mine de vreo 2-3 zile si m-a persuadat intr-un asa hal incat orice tip de pana acum din viata mea ar deveni extrem de gelos stiind k nu a reusit sa ma puna la pamant asa cum a facut-o madame Raceala...nu thu iesiri, nu plimbarik, nu work...nu nika! motiv extraordinar sa fac ca toti dracii prin casa...n-am fost nici macar in stare de asta...am stat tolanita in pat sau pe canapea(in momentele in care ma riscam sa ma ridic-ameteli groaznice), somn de voie 16 ore ieri, dureri groaznice de oase, ochi si cap...eram mai rau k fosilele alea de peste 70 de ani care presteaza pe post de sport extrem plimbarile de duminica cu tramvaiul...aaaaa nu stiti? "si ce ati facut, doamna georgescu, in week-end?";"pai am fost cu barbata-miu la plimbare prin bucuresti!" si ei de fapt "s-au plimbat", stand jos in ratb de la un capat la celalalt al traseului si ink o data inapoi, acasa...si va dati seama k cea mai mare distractie e cand se iau de cate un copil sau tanar, exclamand cu satisfactie:"generatia din ziua de azi!!!"

Ce generatie dom'le?e vina noastra k ati trait atata in comunism?ca ati avut mai putine oportunitati ca noi?ca n-ati avut atata acces la informatie?va asigur ca daca ati sta de vorba cu noi "astia dupa '89" ati realiza ca nu suntem toti niste desfranati care au inteles prost democratia, ca avem planuri de viitor si muncim pt ele, ca va intelegem si pe voi si pe parintii nostrii, ca punem mana si citim(chiar daca nu credeti!), ca ne enervam si noi cand vedem ce n-au facut guvernarile de pana akum, kum au bagat demnitarii bani in buzunar in loc sa va dea pensiile...asa ca nu ne mai acuzati inainte sa ne cunoasteti cu adevarat :D...si revenind la treaba cu raceala, eu n-am fost in stare nici sa ma ridic din pat, daramite sa ma plimb cu tramvaiul...asa ca fiti sanatosi si fericiti! :((

si daca tot am fost asa de racita(zic am fost nu ca mi-ar fi trecut de tot, dar de aseara de cand mi-a dat mama o fiola de nush ce si m-au luat toate caldurile brusc(i was hot in a very strange way :P) ma pot misca, sunt mai vioaie, am iesit aseara la 11 sa-mi iau tigari...deci progresam) va dati seama k am avut timp berechet sa ma uit la tv...duminica m-am amuzat teribil-pe national si pe otv(ca na daca vrei sa te amuzi, dai pe otv si e garantat rasul in hohote) se dezbatea acelasi subiect-parada gay sau gay fest sau kum mai vreti voi sa o numiti...atata agitatie pe tema acestui subiect si invitati care mai de care-p otv-naomi, p national-florin calinescu...naomi saraca desfigurata(adevarul e ca niciodata n-a aratat bine)si nici foarte consistenta in afirmatii, pe celalalt post, calinescu incerca sa explice in termeni culinari kum intelege el aceste manifestari:"mie, personal trasul pastarnacului pe razatoare nu-mi inspira decat salata de cruditati" sau"cum domne, sa murdarim traiul in comun daca am mancat galusti cu prune"(am incheiat citatele)...mda, recunosc ca m-a amuzat pe moment exprimarea domnului in cauza dar nu inteleg cum de dumnealui, un om ku viziuni destul de largi, se revolta impotriva dreptului acestor persoane de a fi fericite...dle calinescu, nu inteleg de ce iti imaginezi dta ce se intampla in dormitorul lor si nu-ti vezi mai bine de ograda proprie...cunosti gay?daca nu personal, nu vorbi!

anul trecut m-am invartit cateva luni bune in astfel de cercuri si stii ku ce impresie am ramas?ca sunt mai sanatosi la cap si gandesc mult mai bine decat multi dintre barbatii-barbati din tara asta...in primul rand, stai linistit ca pe tine unul n-o sa te fugarasca nimeni, nu prezinti interes si in plus sa stii ca treburile astea se intampla numai intre ei...n-ai sa vezi gay care sa vrea sa converteasca pe altcineva...sunt ei intre ei, se simt, se cunosc...asa ca taci din gura si mergi pe burta...te-ai si gasit de cine sa te iei...de astia saracii care au iesit la miting, de sus-pusii tarii nu zici nika, nu?ce credeti k alea cu bombonel sunt simple povesti?:))))si nu e singurul!:D

dar de ce se intampla prin vilele de la snagov/baneasa sau corbeanca de ce nu zici nika-cum vin ei ambasadorii/deputatii/guvernantii altor tari la noi in vizita de afaceri(lasand familia acasa) si se trezesc perfect constienti in cele mai mari orgii gay organizate dinainte sa ajunga in tara...de astia nu vrea sa stie nimeni, nu?te iei de adunatura aia de manifestanti care dupa ce k mananca in fiecare an bataie mai e si criticata pe toate posturile...

si sa fim seriosi, treaba asta cu homosexualitatea exista din antichitate, asa ca...lasati oamenii sa se iubeasca indiferent de orientare sexuala si nu mai acuzati fara sa fiti in cunostiinta de cauza...:D

vara trecuta, singurul week-end in care mama m-a lasat numai ku baieti la mare l-am petrecut in mamaia la kristal-ricardo villalobos si la mania-ali dubfire-deep dish...eram singura cu 5 baieti, dintre care 4 gay, iar al 5-lea un foarte bun amic de-al meu...deci mama putea sa stea linistita :)))...m-am distrat mai bn decat cu fetele...de fapt a fost "un fel de tabara la mare cu "fetele""...a iesit mega haos...iar in iarna knd am fost la sinaia in old nick la spectacolul fetelor de la "las troyas"a fost si mai caterinca...fetele sunt adorabile...s-au luat de andrei, ex-ul(s-a km speriat el...) :))...am dansat in draci...kylie , tot respectul esti mai bine ca orice animatoare...angelica, soro, mi-e un dor de tine...

mda...na k am depanat si amintiri...:P si k tot veni vb de amintiri...tre sa va spun k "super postul tv" finantat de nenea ala grec pt mine in curand va fi de domeniul trecutului...:))) nu mai am inspiratie acum...ttyl...aaaaaaaaaaaaa...pe 7 iulie vine villalobos in bucuresti!!!haossssssssss...:P


No comments: