Sunday, June 10, 2007

wild week-end...


buna dimineata!te iubesc...zi de zi...bla bla bla...asta imi rasuna in urechi de cand am facut okishori adik de vreo ora...dupa 2 nopti de super-kinky-nasty-crazy-funny stuff nici nu aveam cum sa nu ma trezesc bine-dispusa...ma car dor oasele, am febra musculara si as mai dormi...
unde ramasesem?de unde nu v-am mai povestit???aaaaaa...dadadada...cu ex-ul a fost ok, am impartasit impresii si ne-am pus la curent cu diversele intamplate in cele 6 luni in care nu ne-am mai vazut la fatza...unde?kum unde?la starbucks draga, unde merge toata floarea romanului innebunit dupa americanismele importate...cafeneaua noua, amplasata in plaza jos, nu mi-a lasat nici o impresie-arata ciudat-finisajele nu sunt inca terminate, e o combinatie intre designul modern si ce-a mai ramas neterminat...am mai dat si peste vreo 2-3 cunoscuti...a fost ok si-atat!
nici n-ajung acasa bine(tot home alone ca deh...fratello la iubita, mama la munte sa rezolve cu nush ce inundatie a apartamentului)ca ma suna irina...planul era deja facut-trecem pe la ea sa ne retusam machiajul(:P), dam o raita prin expirat k si-asa n-am mai fost de ceva vreme si ni s-a facut dor de lume, muzica si atmosfera, apoi mergem sa ne adunam restul amicilor din gashka si program de haooos...ok...zis si facut...am aterizat pe la 2 dimineata in planters..."foarte tare frate"-full, muzica buna(combinate-si r'n'b-hip-hop, si latino, si house-asa cat sa te spargi in figuri pe toate ritmurile...:P), whiskey-redbull si tequila...si claaaaaaaar!!!gashka de shok face show-dar ce show...k doar nu ne incurcam noi asa aiurea...eu-"experta" pe r'n'b-hip-hop; carmen(producatoarea mea)-fara doar si poate salsa/merengue si cha cha;irina-ma ia si ma invarte pana ametim aman2; baietii si ei un pas colo-unu-ncoace...haaaaaaaaosssss!!!ca tot clubul dansa cu noi, ca am ajuns pe rand pe bar, ca s-a baut moka(se intampla des in planters; deja suntem la catarama cu barmanii, ne simpatizeaza al dracului de mult..)astea sunt doar detalii...:P deci daca vrei sa iesi din rutina zilnica si sa te distrezi la max, nu trebuie decat sa-ti faci o programare si te scoatem o data in oras sa vezi ce se poate intampla...:P:P:P:D...nici n-am ajuns acasa in noaptea aia(si-asa eram singura)-am dormit la carmen(mai nou si mama mea adoptiva :P)...pe la 2, la pranz am bunavoit sa ne ridicam din pat, am stat la barfa(evident), am facut papa-bun(mai mult carmen ca eu...stiti voi :D)si uite asa s-a facut 8 seara...mama turbata(precum maimutza la gard din reclama cu "ala-i ta-su bah!"-starwars)ca s-a intors in bucuresti si ca si yo, si fratello am dormit "prin sat"...ca nu-i raspund la tel, ca e inchis si ca sa vin acasa URGENT!!!
ajunsa home am parte de inca vreo ora jumate de "canto" gratuit, "inaltele" sunt mult mai bine exersate ce-drept..."femeia are talent" si cu asta-basta...spectacolul dat in fiecare sambata-duminica nu trebuia sa iasa din program nicidecum...eu inca ametita din planters, fara chef prea mare de viata, iar mama revitalizata la maxim-ea dormise :D...nu stau sa bag de seama ce se chinuia sa-mi explice printre "randurile ariei de opera"pe care se strofoca sa o reproduca exact ca la carte (orikum daca o mai tine mult asa- ori ajunge mama sa "cante" pe scena ateneului, ori ajung eu la spitalul 9), imi fac dus, ma schimb si ready 4 party again, spre disperarea mamei...:)):D!
directia-club preoteasa!de ce?o data pe luna, sol-prietena, mai nou impresara si managera StreetBeatDanceSchool, organizeaza R'N'B-HIPHOP-FUNKY PARTY!!!iar de data asta, PETRECERE LA PATRAT!!!adica full de dansatori de street-dance de la toate scolile posibile si de dansatori de salsa!super event underground!
ma salut cu lumea, foarte multi cunoscuti de-ai mei si din televiziune si dansatori si vedete(pitiku-simplu,taz-ex simplu,edy rushinik-dansez pt tine,wilmark etc)...dau si de killy, solistul de la IOD, si de Cristi-regizorul primului meu clip(sa speram ca apare curand:P), si de Banana(castigatorul-MTV DanceStar 2006)...ce sa mai...eram la mine acasa...nu mai vorbim de toata gashka StreetBeat iar cand a mai aparut si Andrei(amic de-al meu si totodata cameraman pe la tvr, utv, nici yo nu mai stiu exact pe unde ca e la fel de umblat ca mine prin toate televiziunile din Romanika) si mi-a pus microfonul in brate-"hai sa luam interviuri!" gata!
14 show-uri de dans...atmosfera fff tareeeeeee!
pe la 4 jumate am plecat din preoteasa, cand s-a dat stingerea definitiva...trebuia sa ajung si in club PAT, dar era deja prea mult...prea tarziu si prea obosita...mai avem si limite, nu? NOT!!!:))
pana la urma se pare k am avut parte de 2 zile/nopti de week-end peste asteptarile mele...s-a rezolvat provizoriu (pana luni) si cu banii(traiasca mama!-in conditiile astea, tre' sa-i suportam "concertele", ba chiar sa exclamam, aplaudand "la mai multe!!!" :P)
in rest nika interesant...X n-a dat nici un semn(iar intram in perioada in care ne facem ca uitam unul de celalalt, ca suntem prea busy sau ca ne convine asa cum e)...tre' sa vad cand am urmatorul examen, sa-mi iau cursurile si sa invat... iar akum mi-e un pic fomica si parca as mai trage un pui de nani...ttyl(talk 2 u later)...

No comments: