Thursday, June 7, 2007

daily sh...


mda...a trecut si ziua de marti, si cea de miercuri si iata-ne joi...sunt mai mult decat stresata, nervoasa, isterica, frustrata, ametita...evident ca marti balciul nu s-a terminat(v-am zis yo kum e ku alea 3 ceasuri rele:((!)...ajung la job, pustiu, orikum in firma aia nimeni nu prea mai face nika avand in vedere ca nu ne-am primit banii de vreo 2 luni juma'(asa e knd tragi pentru afacerea altuia, iar daca investitorul e strain e si mai grav...au impresia ca sunt indreptatiti sa vina, sa minta lumea, sa promita marea cu sarea, sa zapaceasca lumea, sa se considere "zei autorizati sa conduca destinele bietilor romani"-care orikum fac totul moka-NOT!!!)si dupa sapatamani intregi in care "boss-ul"(grec) nu s-a aratat la fata, apare ca "o floare" si iar promite, ba mai mult ne prezinta noua lui strategie-vrea sa scoata bani de pe urma televiziunii cu toate ca el emite doar de 3 luni iar de o luna jumate da reluari...:))=)))))...e clar ca nu stie cum sta treaba-singura tv din Ro care la ora actuala se autofinanteaza e B1Tv(nu thu Pro, nu thu Antena), asa k omul viseaza frumos, pe nervii nostrii...aaa...si ca sa fie tacamul complet-se apuca de facut restructurari de personal-da afara producatori, face din redactori realizatori :))=))...oameni buni, asta chiar nu are habar...ca sa ajungi realizator tre' sa ai ani intregi de tv in spate, nu hodoronc-tronc-gata!m-a facut mama realizator...ca se gasesc destule mironosite cu aere de mari doamne care sunt la acelasi nivel cu el-adik la fel de bata in domeniu-care sa accepte postul sperand ca urca pe scara ierahica automat e altceva...stim cu totii ca in tv reusesti ori daca esti ff bun/ori daca dai din foond pe unde trebuie/ori esti fetita de bani gata a lui daddy cool sau a sponsorului personal, care obligatoriu e mai batran cu minim 20 de ani...
sa revenim...si ajunge si la mine "stimatul boss", anuntandu-ma ca voi lucra in aceeasi redactie, cu toate ca mi se promisese un alt proiect si k astfel iau lokul unei colege...am ramas pafff...nici n-am stiut kum sa reactionez...
si uite asa tipa ma face K.O., invinovatindu-ma k am sapat-o, k sunt o oportunista etc...ma apuk dracii si intru pe mess sa ma conversez cu producatoarea mea(momentan in concediu "medical", fortata sa stea acasa de conducere-dc?-pai daca aperi drepturile angajatilor si faci taraboi la firma-e clar sabotaj-curat sabotaj!!!:(...) care ma face si ea pilaf, intrebandu-ma ce mai caut yo akolo, ca ce?il las pe grec sa ma munceasca la negru?sa ma exploateze voluntar?...
deja nu mai puteam, m-a luat plansu de fata cu aia in sedinta...am plecat acasa plangand cu lacrimi de crocodil, hotarata sa-mi dau demisia a doua zi dupa ce imi primesc banii-asa promisese grecul...acasa, aflu k fratello iar n-a luat examenul auto, dar s-a comportat exemplar-a facut papa-bun pt mine, ne-am uitat la un film...numai sa ma scoata din starea de rahat in care eram...
miercuri...a new shity day...ajung la work si dupa cateva ore apare "boss-ul", dar nu sta de vorba cu noi-intra in sedinta cu un alt grec(vai doamne de la bruxelles-asta e vekea lui metoda de impresionare-mai mai ce o-m musca-o din nou, sa cadem toti pe spate, k vai!ce anturaje are el si ku siguranta o sa primeasca o mare suma de bani si de la asta si totul va fi asa de bine la post...yeah right...), si pleaca cu ala dupa juma de ora...stupoare!incepe lumea sa se agite, sa se enerveze, sa injure!!!si dintr-o data apare nea "directorul", asta e altul, un tip la vreo 50 de ani frustrat ca nu a avansat deloc de cand lucreaza in tv si spera sa se "relanseze" akum la Channel, dar din pacate nu prea i-au iesit pasentele ca s-a trezit ca e carne de tun intre noi si grec...a fost serios luat la intrebari de toata lumea...ce sa mai...si-a primit-o pt grec...pai kum sa vii dupa doua luni juma' in care nu ti-ai platit oamenii si sa ai in buzunar cate un milion de caciula...???si sa le spui sa vina la munca in continuare-ca va fi bine...:))=))...dar deh, ei 2 sunt mana-n-mana...
deci pt 2 luni juma' de munca am luat 1 milion...
am plecat val-vartej cu irina, una dintre prietenele mele bune, am mancat, ne-am uitat la meci cu tot familionul ei(deja razvratit impotriva grecului-"il dam in judecata!!!")...a castigat Romanika si totul parea sa revina la normal...de unde...irina gaseste nush ce dovada incriminatorie in telul iubitului ei , yo ii dau mesaj lui X al meu ca vreau sa ne vedem si nika(din ciclul-"nu-mi raspunzi la sms...:P)...asa k am mai dat, k fetele, ink o salitos pe gat ca e tare buna cu lime...si am plecat suparata acasa...unde nu ma astepta nimeni(fratello la vara-miu/mama la predeal)...sa-mi plang de mila, sa-mi ling ranile si sa vad ce ma mai asteapta...
azi, joi...nika interesant ink...nu ma duc la firma azi...maine am examen si mi-e dor asa un pic de X al meu, care ma intriga in ultimul hal knd nu raspunde...

No comments: