Tuesday, June 5, 2007

Rock my summer!!!


Mi-am facut, in sfarsit, blog...asa am ocazia sa vb(scriu!:D) mai des!:P zi de marti...trezirea la 6 juma-fratello examen auto a doua oara, eu examen la macroeconomie la fac de administratie si afaceri...evident k n-am invatat nika azi-noapte(eram cu gandul la X al meu, la ce se mai intampla pe la Channel(EuroChannel...un nou post tv), la cai verzi pe pereti numai la cursuri NU...tipic) si k sa vezi-ma trezesc la 8 juma cu o grila de 35 de intrebari in fata pe care nu eram in stare decat sa o citesc...nu mai zic k trezitul atat de devreme ma face si akum sa-mi fie km rau...noroc k am baut cafeaua si am fumat ca sarpele(vreau sa ma las...trebuie!...dar nu kiar akum knd e stresul e atat de mare...2 facultati, job-ul care nush kt mai tine, mama care a capatat un obicei nou si prost-critica tot etc)... stau in fata monitorului si ma gandesc la surprizele care ma asteapta azi...nu sunt superstitioasa de fel dar intotdeauna am avut ceva cu zilele de marti...sau ele cu mine...din alea 3 ceasuri rele specifice n-am trecut decat de unul(nush exact daca e vb de mama care tipa la 6 dimineata sau de faptul k n-am nici cea mai mica idee legata de ce am facut la exam)...'tre sa plec spre work...sa ma hotarasc in ce ma imbrac si kum imi fac programul azi...tare as vrea sa stiu exact ce fac azi...va povestesc later sau maine prin ce patanii am trecut...mereu se intampla cva interesant...asa ca fiti fara grija...n-am sa va pliktisesc...

No comments: