Tuesday, January 22, 2008

Step in2 The Other Side!!!



Club Expirat prezinta
The Other Side- The Other Music
Din 18 ianuarie, in Brezoianu 4 ai parte de cele mai funky party-uri!
Electro
Funk
Electroclash
Funky Disco
Breaks
FunkyBreaks
Special guest- Tom Wilson!
18 ianuarie- Bezoianu 4!
How funky can you get in The Other Side???

Well...been there, done that...

Atmosfera cam... mov(si la propriu si la figurat)...Inca nu stiu ce sa zic de design...Pereti alb negru cu tente mov, lumina multa , masute si canapele deci0 o ardem oarecum lounge! La fel de full ca in oridce vineri in Expirat..Multi cunoscuti- Claudiu Sara & Dj Greeg(colegii de la ProFm), Marika(ce are setul propriu si pe ProFm Dance, martea de la ora 21), Deea(ex TNT), Alin si Raluka Actionarii Other Side si Expirat...So...am fost in elementul meu!

Tom Wilson la platane m-a dezamagit graaaaaaaaav!A fost mu;lt prea flower power pt urechea mea...Cum suna asta din gura mea cand si PFMD da numai muzichie mai soft si mai comercial gen like asa??? Iti zic eu Wilson...Suna nasol, frate!

Per total, ok si-atat! Vom mai merge, vom mai vedea! :P

Dance with me!!!

No comments: