Monday, January 14, 2008

I'm back!!!

Salutare, salutare!

Cam multicel de cand n-am mai dat pe aici si asta nu pentru nu s-a mai intamplat nimic interesant...din contra, prea multe event-uri m-au tinut departe de blog atata vreme...But now, i'm finally back(era si cazul)- mult mai energica, mai sigura pe mine, cu mai mult self control, mai vesela(desi tokmai am mai "daramat" o relatie, inca sunt la recuperare dar i'll be fine like i always do...:D), dupa un concediu de cateva zile la munte...vai si cate am de povestit!:P

ProFm Dance face in continuare parte din viata mea si se pare ca pe zi ce trece isi consolideaza pozitia :P...am ajuns sa cred ca fara radio nu se poate...si asta ma face sa astept cu sufletul la gura week-end-ul knd imi pot intra in rolul de Party Guide, in fiecare vineri, sambata si duminica de la ora 17 la ora 21!

Craciunul m-a prins ca in fiecare an la Predeal cu familia si snowboard-ul in brate, iar de revelion mi-am facut de cap alaturi de cei mai buni prieteni la Busteni, intr-o vila unde am dat drumul unui super party cu tematica...si ca o dj-itza ce ma respect bineneteles ca nu m-am putut abtine si am pus ceva muzichie de-a mea de la ProFm Dance... avem si poze asa ca va convingeti singurei de ce a fost pe-akolo!

M-am intors repejor in capitala pentru a nu pierde vreun sfarsit de sapatamana departe de pupitru...M-am sarbatorit singurika( fara bf) de Sf Ion( ca deh si Oanele se aniverseaza, daca nu stiati)dar alaturi de ai mei prieteni buni si am facut praf mai mult de jumatate de salariu in 3 zile asta asa ca sa ma simt si mai frumoasa...

Cat despre cat de devreme acasa ajung...Nu sunt sanse sa-mi skimb programul prea curand-tot asa cum stit-bat cluburile pe la mai toate event-urile, nu-mi scapa nimic nou ca nu poti tine nici ascultatorii fara Party Guidance, nu? :P!!!

Gata cu retrospectiva, bagam poze si ne scriem curand!

Playlist ready! Aim! One lil' kiss before the midnight! New years eve!



Si dj-iala si mc-iala!:P



Super atmosfera! Ghiciti cine era la butoane, playlist si stergea praful de pe platane???:))






Formatie aproape completa! :P



Dance with me!

No comments: