Saturday, April 26, 2008

Addiction...ON AIR!


E clar...E sigur...E absolut indubitabil...Dumnezeule, de cand n-am mai auzit si n-am mai folosit cuvantul asta...E timpul sa pun iarasi punctul pe "i" de la vineri sau as putea la fel de bine sa ma axez pe "w" de la week-end...

3 zile pe saptamana imi petrec timpul in studio (se intampla sa devin si mai norocoasa daca ale mele colege au examen sau vreo urgenta si sa mai prind o zi si prin cursul saptamanii) la ProFM Dance...Week-end de week-end sunt aici(da,sunt la radio acum)...Si daca stau bine sa ma gandesc numai aici as fi putut medita asupra "problemei" dependentei de butoane...

Multi m-au intrebat daca nu e oarecum aiurea ca eu "nu am week-end ca tot omul"...Fratilor, ma deranjeaza intrebarea asta...Se pare ca nu stiti mai nimic despre mine si e cazul sa luminez situatia...Ei bine,am sfarsit de saptamana si il petrec asa cum vreau...Acasa...La radio, la ProFm Dance...

Daca ati stii ce usor poti deveni dependent de radio si tv...Stiti cat de bine ma simt duminica in fata pupitrului, in pijamale, povestind cate-n luna si in stele...Habar n-aveti cat de repede te transformi din normal in dependent...

Ma intreb cum definiti voi normalitatea, caci ea pentru mine inseamna ProFM Dance!!!

I Love My Radio Station!!!

No comments: