Monday, April 28, 2008

Doi...in cursa...

Formula 1 intre inger si demon...Premiul- eu!

Ce asemanare odioasa si ce idee, ce sentiment ciudat ca ai putea fi candva, luata drept trofeu... Si totusi... Astea-s regulile...

Ambii pleaca din Poll position- isi pregatesc armele psihologice pentru razboiul nervilor, tacticile de bataie si asii din maneca... Ei nici macar nu stiu unul de celalalt si practic nu lupta decat in mintea mea, pe nervii si noptile mele nedormite...

Dupa primul lap, ingerul are avantaj 50 de sutimi de secunda...E dulce, cald, intelegator si copilaros si stie ca fara rabdare nu trece marea...Insa ii scapa un viraj, o ia un pic "pe aratura" si este trimis la boxe...

Numai bine pentru demon care tine sa-mi distrage atentia cu cateva manevre ce-i descopera calitatea de veteran al curselor...Imi sopteste prin turarea masinii ca ar vrea sa iesim un pic de "pe pista", ca ar vrea sa-mi arate stelele prin bolta garajului lui...Accelereaza puternic, numai ca demarajul ma cam sperie...N-am centura... Asa ca astept intoarcerea de la boxe a rivalului sau...

Un joc turbat, murdar si periculos jucat in 3...

Demonul simte usorul dezinteres si schimba viteza- nu-mi mai raspunde in casti, nu mai face oferte, se da ocupat si castiga si mai mult teren...Incertitudinea face bine... Face bine pana ma plictisesc eu, vorba aia...

Si-acum ma vad iar gratulandu-mi ingerul care stie sa "bage piciorul in masina" cu masura-incet dar sigur, sa joace la fel de dur, sa inteleaga ca e bine sa mai asculti de cei din echipa si a invatat ca orice iesire in decor inseamna de fapt, o reintoarcere mult mai spectaculoasa in circuit...

Momentan, demonul este cu cateva lap-uri serioase in urma, dar inca il zaresc in depasiri... Asa, cu coada ochiului...Discret...Si-mi pare si mai misterioasa, provocatoare si irezistibila strategia lui cu toate ca nu inteleg nimic din ea...

Ma multumesc cu un inger supus sau cu un demon imprevizibil???
Eu ce ma fac acum??? Ca doar nu degeaba "m-am lasat lustruita"...
Pai si cum adica...Nu mai vine sampania?

:P



Acesta este un tribut adus celui mai mare om de Formula 1, dupa Ayrton Sena, Michael Schumacher!!!

249 de starturi de Grand Prix
91 de curse catigate in Grand Prix-uri
1369 total puncte
De 7 ori Campion al Lumii...

Da, si fetele urmaresc Formula 1...:)) Ma rog, nu chiar toate fetele...

No comments: