Monday, April 7, 2008

More News about MTV!!!



Celor trei prezentatori de la MTV, cunoscuţi publicului tânăr din România, li se vor alătura de azi încă trei

MTV are cu ce se lăuda: o nouă gaşcă de VJ va antrena telespectatorii cu cele mai haioase ştiri despre vedete, cu cele mai fresh piese care alcătuiesc topurile muzicale, dar şi cu unele producţii nonconformiste, care vor să dărâme barierele "normalului". Alături de VJ Ela, cunoscută pentru aciditatea ei faţă de fiţele marca "Paris Hilton", VJ Cristi Stanciu, care se poate lăuda şi cu job-ul de Playlist Manager MTV, şi VJ Dox, rapper-ul grupului, vin alţi VJ noi. Oana Tache, DJ-iţa emisiunii "Party Guide" de la ProFm Dance, va prezenta topul "Dance Floor Chart", în fiecare vineri de la ora 20.30, iar DJ Escu, gazda emisiunii ProFm's Cool, va avea topul "Hitlist Romƒnia" şi "MTV News" împreună cu VJ Ela. Nu în ultimul rând, VJ Paul, "extraterestrul" grupului, care încearcă mereu să înţeleagă lumea şi banalităţile ei, va fi responsabil de show-ul "MTV Ouch".


"Toţi sunt super tari"

"Îmi place de Oana pentru că nu e zână, Paul mi se pare genial, iar de Escu îmi plăcea oricum", a declarat VJ Ela despre noii ei colegi, în timp ce VJ Oana spune că: "Toţi sunt super tari! Ela este exact genul de fată care ar putea să-mi devină prietenă foarte bună, Cristi Stanciu este extraordinar, Dox îmi place la nebunie, iar Paul mi se pare un personaj mişto". Extrem de concis, VJ Escu e de părere că "cel mai mare atu al nostru e că suntem foarte diferiţi".

No comments: