Monday, December 29, 2008

2008...Best year????

2008 sta sa treaca...I-a cam sunat ceasul si e gata sa isi ia "la revedere"...Dar nu inainte de a-i mai trece in revista inca o data, darurile...

In 2008, am continuat seria PARTY GUIDE la PROFM DANCE pe 89,5 fm sau www.profmdance.ro in fiecare vineri, sambata si duminica de la 17:00



In 2008, am luat primul meu interviu pt MTV- Chicane venea pentru prima oara in Romania



In 2008, am ajuns la MTV ca VJ al MTV DANCE FLOOR CHART in fiecare vineri de la 00:00, pt ca mai apoi sa impart stirile cu VJ Ela la MTV NEWS- marti si vineri de la 21:30



In 2008, MTV DAYS lua nastere si in Romania si zguduia 1-2-3-4 mai



In 2008, am primit primul meu rol intr-un serial romanesc la ACASATV- Iulia, pustoaica rebela din "DOCTORI DE MAME"



In 2008, mi-am jucat propriul rol de VJ MTV intr-UN FILM SIMPLU



In 2008, i-am intervievat pt PROFM DANCE si MTV pe Satoshi Tomiie, Hernan Cattaneo, Carmit(ex PussyCatDolls), Silvana- Miss Earth Venezuela 2007, Danny Tenaglia, Dima Bilan, Booka Shade,Joseph Capriati, Lee Buridge, James Zabiela, Ida Corr, Camille Jones, Fedde Le Grand, Jona si Djuma SoundSystem



In 2008, l-am avut ca invitat in studioul PROFM DANCE pe ARMIN VAN BUUREN





In 2008, am fost la IBIZA in SPACE, AMNESIA, PRIVILEGE, la CAFE DEL MAR si am experimentat la maxim senzatia insulei care nu doarme niciodata



In 2008, i-am primit tot in studioul PROFM DANCE pe Maxi Jazz si Sister Bliss aka FAITHLESS



In 2008, la primul THE MISSION DANCE WEEK-END, am dat fuga la mare si am vorbit cu TRentemoller, Timo Maas si FatBoySlim



In 2008, am iubit, am plans, am suferit, am ras si am glumit, ne-am impacat, ne-am despartit...Pe cine, cu cine si de cine??? Treaba mea! Pe cine am vrut si am putut! :D :P

In 2008, m-am distrat de zeci de ori in Expirat/The Other Side si in Studio Martin la zeci de evenimente



In 2008, mi-au fost aproape colegii, prietenii si oamenii dragi



In 2008, de ziua mea, am avut parte de cea mai tare surpriza- interviuri cu Dj Felipe, Ferry Corsten, Markus Schultz, Robbie Rivera, Mauro Picotto, David Morales si DAVID GUETTA



In 2008, am zburat cu motodeltaplanul



In 2008, am fost insomniaca



IN 2008, am fost in forma maxima



In 2008, m-am intalnit cu PAUL VAN DYK



In 2008, am fost la BARCELONA si mi-am facut de cap la RAZMATAZ




In 2008, am dat mana cu legendele UnderWORLD



In 2008, mi-am facut noi prieteni si m-am amuzat cu cei vechi



In 2008, am facut un an de PROFM DANCE



IN 2008, am fost data pt prima oara in urmarire generala intr-o revista 4 men only- Maxim:

"VJ Oana se simte in postura de party girl atat in viata de zi cu zi, cat si la job, unde jongleaza cu radioul si televiziunea.

Pe VJ Oana ai toate sansele sa o intalnesti in week-end intr-unul dintre cluburile din Bucuresti. Ai crede ca doar se documenteaza pentru emisiunea Party Guide de la ProFM DANCE- unde timp de 4 ore vorbeste despre subiectul ei preferat, petrecerile.

Sau pentru show-ul Dance Floor Chart de la MTV. Dar adevarul este ca VJ Oana este o party-maniaca. "Nu conteaza locul, nu conteaza daca e in aer liber sau in club, important este sa fie muzica buna, sa fiu cu oameni alaturi de care sa-mi impart dependenta pentru scena muzicala electronica si sa fiu lasata sa dansez pana a doua zi dimineata", spune ea.

I-ar placea sa invete sa mixeze la platane sau sa ia cursuri de aviatie sportiva, dar pana una alta se imparte intre televiziune, radio si faclutate. La 21 de ani, VJ Oana este nepermis de ocupata. Studenta la Administratie si Afaceri la UNiversitatea Bucuresti si VJ cu norma intreaga la MTV, si-ar mai dori sa se apuce serios de teatru: deocamdata a primit un rol in serialul tv "Doctori de Mame" de la ACASA TV. Si pentru ca prima zapada a cazut deja, caut-o din priviri pe partia din Predeal: sigur va face niste trick-uri cu al ei snowboard, Dragon, de te va lasa cu gura cascata. Doar este dependenta de adrenalina si de sporturi extreme precum bungee-jumping-ul, iar vara face alpinism..."


In 2008, mi-am luat catel



In 2008, am filmat la piscina



In 2008, am avut sedinte foto



In 2008, am fost si DJ, si VJ si actrita



In 2008, m-am indragostit

In 2008, am fost eu...

In 2008, am trait cat altii intr-o viata intreaga...In 2009 cum va fi?! La fel de bine poate kiar si mai si :D:D:D!!!:P

1 comment:

roby said...

a fost un an mai mult decat excelent...in 2008 am schimbat 4 prietene pana am ramas cu una =))...pe care am schimbat-o la jumate' de 2009