Monday, March 29, 2010

De Paste...



Vine Pastele! Sincer, urasc inlocuirea sarbatorii care celebreaza Invierea Domnului cu cliseu comercial al venirii Iepurasului! Iar incepem sa confundam lucrurile ca in cazul Craciunului si sa ne trezim mai degraba "la moda" cu portofelul intors pe dos decat mai linistiti, mai impacati, mai aproape de cei dragi(macar pentru cateva zile)!

A! Ca tin eu mortis sa fac ceva pentru ai mei,(cei drept,din an in Paste, conform zicalei)pentru a le multumi pentru toate lucrurile minunate pe care mi le daruiesc zilnic, e altceva! NU ma obligati sa bag mana in buzunar si sa ma agit cheltuind pe aceleasi chestii total nefolositoare si de parada!

Uite ca anul asta am zis sa iau problema, pardon, pensula-n mana si sa fac in sfarsit, ceva frumos pentru cei care-mi sunt aproape zilnic, cei care ma iubesc neconditionat si imi suporta fiecare naz, pentru cei care ma inteleg asa cum sunt eu...Asa ca m-am apucat si de pictat!

Nu oua! Tricouri!

Pentru asta trebuie sa-i multumesc lui Bogdan, care e langa mine si ma sustine day and night, stie sa ma surprinda, sa-mi dea aripi si ... printre multe altele, sa faca cele mai tari cadouri...Si mai utile actually! Vorbeam noi acum ceva vreme despre creativitatea care trebuie exprimata in cat mai multe directii...Atunci cand exista, evident! :P Asa se face ca m-am pomenit cu una bucata sevalet, pensule si acuarele numai bune de exploatat! Ce-a iesit? Se vede in Viva! si Libertatea!



Voi ce faceti de Paste? Eu plec, conform traditiei, la Predeal...

1 comment:

Joker said...

Easter.hmmmm.well what can I say........wahahahahahahahahahahahahahahaha
happy bunny easter hahahaha.I'm going to paint a Joky smile on a rabbit's face.hahaha