Friday, March 12, 2010

Salut! Te pup, fii nebun!!

'Neataaa!

Hai trezirea si hai cu datu' din taste, asa matinal, ca n-am mai scris nimic personal de mult...

N-am mai luat pe nimeni de urechi, nu m-am mai trantit demult in noroi cu scroafele, nu mi-am mai dat parerea, crezind ca daca stau linistita, "pe fundul meu", ma lipsesc de rautati...Ce vorbesti, ma!? Nop, n-a fost sa fie asa, n-ati vrut sa fie asa...

Din pacate, pentru aia multi, da' prosti care au invatat ca in societatea actuala numai daca arunci cu noroi poti ajunge sus, ca daca stai la mama acasa fara sa ridici un deget (si te lauzi, ca toanta, cu asta) sau daca ti-o arzi "intelectual", plin de pareri alterate si total habarnist pe un rahat de blog, cu o scriitura de doi lei, poti face performanta... M-am intors!

In schimb, pentru aia care si-au spart nasu-n asfalt, pentru aia care stiu ce inseamna sa tragi la caruta pentru binele altora, pentru aia care nu mananca zilnic rahat pe post de bonibon, pentru aia care stiu sa aprecieze o mana intinsa si un zambet sincer...Sa-mi fie de bine! Bine v-am regasit!

Astept comment-urile voastre cu posibilele subiecte de discutie pe care le vreti abordate AICI si va pup mult, fiti nebuni!

No comments: