Tuesday, March 23, 2010

Greata...de dimineata!

Iar mi s-a urat cu binele, iar vad negru in fata ochilor si da, iar mi-au crescut cornite...:P
De fapt, m-a luat o greata groaznica, genul de greata matinala care ma scoate din prizele mele si-asa sarite...
NU sunt gravida, linistiti-va! Si nici n-am mancat porcarii...E putin mai mult de- atat! Mi-e lehamite de ce a ajuns tara asta, de ce asculta lumea, de ce se promoveaza...O sa ziceti ca abia am facut ochi in lumea asta... Avand in vedere ora matinala, sunt de-acord cu voi...:P

Care-i panica? Se intampla sa merg cu taxiul aproape in fiecare dimineata spre radio si binenteles ca dau si peste soferi care asculta matinalul de la ZU. N-am ce face decat sa stau si eu si ascult ca doar n-o sa m-apuc sa fac program in masina omului(mamma told me better then that)!:P :)

Inafara faptului ca zuzuliticii Buzdu si Morar imi "miros" a stricat- de fiecare data cand Buzdu se-apuca sa-ngane vreo manea sau imi "put" de-a dreptul a mucegai de fiecare data cand o iau pe aratura cu glumele lor expirate care-mi aduc aminte de mocirla disperarii vulgare in care se afundau Vacanta Mare, la finalul proiectului ca deh, te-apuci sa-ti pui si rahat in cap numai sa mearga emisiunea si sa faci audienta...Astia doi, ca sa continuam, se dovedesc a fi doar doi lupi moralisti dezinformati...

Daca in dimineata asta graiau ei pe frecventa lor, inalt clasata in ultimele sondaje, despre greselile de exprimare fara sa vada prajina din dreptul nasului lor stramb, acum vreo 2 saptamani m-au oripilat pana la scarba...Il luasera in vizor pe Catalin Radu Tanase, reporterul special al Stirilor Pro, omul care-a vazut si a indurat pentru jurnalismul adevarat mai mult decat o vor face ei doi la un loc in viata asta si probabil si urmatoarele...Tanase a fost numit subnutrit, slabatura si multe alte astfel de apelative de gen i-au fost pentru a marca starea, vezi Doamne, precara in care se afla reporterul...

RUSINEEEEEEEEE!!! RUSINEEEEEEEE!!! RUSINEEEEEEE!!! Sa va fie RUSINE Buzdugan si Morar pentru ca faceti misto pe seama unui coleg de breasla, un om care a suferit o interventie chirurgicala, un om care s-a intors la munca si isi face treaba la fel de bine ca inainte, un om care face probabil mai mult ca voi doi la un loc!

Cu-atat mai mult, voi ar trebui sa aveti intelegere pentru oamenii de media, mai cu seama acum cand colegul vostru de trust Mile Carpenisan s-a stins...RIP!

De parca n-ar fi de-ajuns ca promovati manelele si incultura...

Mai informati-va, mai nene, inainte sa deschideti pliscul ala lung si scarbavnic, ca de-aia sunteti lideri de piata, de-aia aveti puterea de-a schimba ceva din pozitia in care va aflati, de-aia platiti atatia oameni implicati in echipa de matinal, de-aia va place sa va auto-intitulati "JURNALISTI", tu-i mama lui de radio...

5 comments:

Radu Tanasescu said...

Mie nu mi-a placut niciodata de papagalii aia doi. Buzdugan se imbraca tot timpul in femeie de fiecare data cand apare ocazia in spoturi publicitare cretine.

Ciudat sa faca tocmai acum misto de un reporter special tinand cont ca un coleg de-al lor de trust, tot reporter special, tocmai a decedat.

Eu de-aia nu ascult ZU, au muzica prosta si numai glume si "farse" care nu starnesc amuzamentul decat in oameni resemnati, obositi si usor retardati, cu foarte putine exceptii.

Joker said...

Pickin' up on someone like that?Even for a clown like me...that's still low sh*t.I mean..I am crazy yeaahhh baby I wouldn't think 2 seconds before blowing somethin' up,but to do that kinda' stuff?Now that's some low gen stuff.See?This is why I'm better to be LIVE ON THE RADIO...hahahahahahahaha.I wouldn't pick on people.Even if you don't know it admit it that I'm better than those two S.O.B.'s!...PS: I was joking about that blowing up stuff..I would think 3 seconds hahahahahahahahaha

Oana Tache said...

@ Radu: Imi pare tare rau de Mile, dar parca imi pare si mai rau ca astfel de oameni ca Buzdu si Morar sunt luati drept exemple...

@Joker: this means that you're a good JOKER???

Joker said...

No no no,I'm not good..well I'm not that bad either..my other Jokey clowny brothers are a little bit more EVIL.but this is so low sh*t...I mean like I said : some cities deserves a better class of criminals...not this money and audience addicts..they're a shame for criminality!wahahahahahahaha..hope you understood.hahahaha

Oana Tache said...

@ joker: yup, yup, gotcha!