Tuesday, November 6, 2007

GEN...LIKE...ASHA!!! :P







I know what you did last week-end!!!:P

In primul rand expresia "gen like asha" imi apartine in totalitate, pe aceasta cale o inregistrez ca trade mark...:)))) "prietenii stiu de ce!"!

In al doilea rand va pun la curent cu ultima "expeditie" efectuata.
Locatia:Predeal
Scopul: Relaxare totala

Imi iau frumusel de mana cei mai buni prieteni(Oana, Peter Zaad(Claptoons Production) si Dash/ro(Ctepeo) my favourite dj :D), ne aruncam in tren si luam drumul Predealului...un week-end intreg numai pentru noi, relaxing stuff etc...

Vineri noapte Emy a mixat intr-un crib(ca vad ca e la moda termenul :P)gen like o vila unde isi sarbatorea ziua un fost coleg de liceu...Atmosfera cel putin creepy si NU, NU intrebati de ce pentru ca sunt sigura ca si voi i-ati vazut prin cluburi pe baietii (fetele) aia care poarta ochelari noaptea si o ard gen zombies...Mai ceva ca Michael Jackson in Thriller(cu toate ca pe vremea aia era mai putin scary decat e acum...:)))

Unii ar zice ca e un trend sa consumi diverse, sa "te parfumezi" tot, noi dupa 15 minute, in schimb, am zis ca vrem in alta parte...
Si uite asa lasam in spate locatia si "stafiile care o bantuiau" si incepem sa cautam un loc in care sa se poata consuma bauturi(alcoolice, ce-i drept :P)fara a ne face probleme ca inafara de alcoolul propriu-zis, chimicalele din eventualele juice-uri sau energizante s-ar mai putea afla si "altceva"in pahar...

Am facut Predealul cap-coada la picior dar la 4 dimineata e clar ca nu mai gasesti nika deschis...Asa ca go home si da-i cu un paharel de vin, inainte de nani, sa-ti fie somnul mai dulce...:P

Sambata ne-am dat cu atv-ul! Foarte tare frate, pana te trezesti cu ambele picioare pline de noroi pana la genunchi ca deh...noi ne-am dat noaptea si prin padure...Daca nu ne luam carnetele alea de soferi mai repede, asa ne trebuie!!!




Am uitat sa va spun ca la munte ne-am intalnit evident cu Dragos(jumatatea cealalta a Claptoons), el a "facut cinste" cu atv-urile ca nah, are cateva in dotare si tot cu Dragos am mers si in club dupa...dupa ce ne-am ametit bine acasa cu vin, la Bella Italia cu tequila tinand cont ca este traditie sa mergi la Predeal si sa bei tequila la Bella(mancare buuuuuuuna si bautura ieftina- 4 lei shot-ul)!!!

In club haos as usual, caterinca maxima care mi-a fost "curmata" brusc in momentul in care am realizat ca mi-am pierdut un cercel si telefonul zapp...prea multe batzaiala se pare! :( Cine nu stie deja ca daca am ajuns eu in club, "musc" din ringul ala...:)))...Iar acasa, iar vin...:P O usurica betie la sfarsit de saptamana ca asa "da bine la public"...:P

Cam asta fuse si se duse...Am hotarat ca data viitoare vom sta mai mult, sa simtim, domne, ca e concediu, sa apucam sa ne trezim din betzivaneala si sa ne mai si plimbam si noi...:D:D:D!!!
Si sa-i dea, frate, o data cu zapada ca mi s-a luat de iarna asta neprofesionista care ma face sa-mi tin echipamentul in sifonier si placa in repaos...

Predeal rulllz anyway...

Rock Yourself!:P

1 comment:

Alexandra Simion said...

"gen..like..asa...".."care e fitza".."o arzi dubios".. prietenii stiu de ce .. :)) pup sis'ule
. lov'ya