Thursday, November 8, 2007

The music in my soul...GEN LIKE ASHA!:))))))))))



Rihanna, Kanye West, Ricardo Villalobos, Natasha Bedingfield, Sharon Stone etc...Multi ar spune ca e o varza totala pe blog-ul meu...Va contrazic! Indiferent de genul muzical preferat, in functie de stare alegi un alt gen...Am chef de bere cu amicii, ies in Expirat...Daca am chef de club si fitze-Bamboo si Krystal, karaoke- Cafeneaua Actorilor sau Music Club, oldies but goldies-ma gandesc sa iau drumul Planters-ului sau Oldies, daca tin mortzish sa ma sparg in figuri de dans-o ard la un r'n'b hip-hop party etc...Nu inseamna ca nu stiu ce vreau...ba tocmai ca stiu si in functie de stare imi aleg muzica, si stiu si unde sa-mi gasesc muzica pe care o vreau atunci fara sa o caut prea mult...

Abia am postat despre soul si funk, nimic nu ma opreste sa skimb playlist-ul si sa trec la un alt event de cu toptul alt gen...Am ascultat Sharon Jones, imi place mult, v-am dat si voua dar nu inseamna ca sunt haotica daca ma preocupa dupa 15 min de ascultat un anumit gen, un alt eveniment care promoveaza alt gen...

Si NU, NU SUNT ISTERICA ACUM :)))))))))Si nici macar nu stiu de ce va explic toate astea...nevoia de a comunica, de a rabufni, de a ma elibera de stress si panica...

Revenim...Asadar si prin urmare pe 16 Decembrie, undeva prin Bucuresti 'caz fuck if i know unde e Fabrica...

DJ Revolution
Reef The Lost Mothafuckin' Cauze
Eternia
DJ Illegal (Snowgoons)
DJ Faibo X
DJ Marwan

Rock Yourself!

No comments: