Sunday, March 16, 2008

Artistul Suprem & LOVE OF MY LIFE!!!



Il citesc pe Chirila...Ultimul lui post ce il numeste pe Mercury ZEU, mi-a adus aminte de mine...de ceea ce sunt cu adevarat, de ceea ce am fost mereu si poate in ultima vreme am cam uitat...Blogul meu a devenit non-personal si mi-e rusine de asta...

Nu joc nici un rol, nu am facut-o pana acum nu o voi face nici de acum incolo, dar e oare posibil sa "uiti" de omul care ti-a influentat toata copilaria...Cel cu ale carui clipuri am VHS-uri intregi...Cel pe care il iubesc cu toata suflarea si la auzul caruia ma emotionez cu toate ca nu l-am cunoscut niciodata cu adevarat...???E o variabila cu doua raspunsuri si doi subiecti sunt luati in discutie acum...

Da, am un fix...Farah Bulsara aka Freddie Mercury...Mi-a rascolit toata copilarie, ma urmareste si acum iar in muzica lui, in versuri, in compozitii, in timbrul lui vocal regasesc singurul meu refugiu...

De origine persana, Farah s-a transformat in cel mai mare artist al tuturor timpurilor, in conceptia mea...o lume intreaga i-a auzit "strigatul si generatii peste generatii il reasculta cu aceeasi emotie, acelasi vibe, aceeasi furnicatura pe care o simti la fiecare nota emisa...

Duminicile in familie insemnau ascultarea continua a hit-urilor lui Freedy, revederea aproape mecanica a clipurilor Queen, bataile cu perne si portia de "gadilici" pe care le imparteam cu tata...Cred ca si de aici mi se trage, de la tata... El si Freddy semanau mult la trasaturile fetei...Si acum cand mi se face dor de tata, ascult Queen...

Cand a murit Freddy in 1991 tin minte ca ma uitam la stiri...Am plans ore intregi...Cu toate ca aveam numai 4 ani...Stiam ca "fabrica" de vise si muzica isi inchisese portile...

Freddy s-a dus prea devreme iar pe tata l-am pierdut tot asa...mult prea devreme...

Azi nu mi-au ramas decat amintirile...Si ce poate fi mai frumos decat sa ramai cu Queen in suflet si sa-ti gasesti alinarea unei pierderi in cateva melodii???

De-acum inainte cantecul de duminica va fi dedicat legendelor- QUEEN!!!
Si, da... Recunosc... Mi-e dor de tata...Si el e pentru mine o legenda, asa cum il stiu eu, asezata pe un piedestal falnic in "podul" amintirilor mele...

1 comment:

roby said...

eu aveam 3 ani cand a murit Freddie din pacate nu imi aduc aminte nimic :( ...oricum muzica lui a ramas in viata si o sa ramana mult timp de acum incolo ...si mie imi place Queen si ca sa fiu sincer nu mi-au placut din prima ...bine eram si cam mic si nu prea realizam eu ce e cu muzica asta :D ...dar in timp au inceput sa imi placa din ce in ce mai mult...eu prefer sa imi aduc aminte de ce a facut pe parcursul vietii chiar daca a fost foarte scurta si de momentele happy k sa zic asa decat sa ma gandesc k nu ma e ...asta e toata lumea moare ;din pacate unii prea devreme