Wednesday, March 5, 2008

Colours vs Black & White...Now vs Then...Lost in Time...



Fara stare...Plictisita...Trista...Si suparata pe mine...Si pe tine...

Nu stiu ce se intampla...Pentru ca de fapt nu se intampla nimic...

Soare azi nu e...E intuneric afara chiar daca inca e lumina...

Mi-e frig...Mi-au inghetat picioarele...Geamul intredeschis imi joaca feste...

Mi-e cald pe dinauntru dar mi se face pielea "de gaina" la cea mai mica idee care-mi trece prin cap si apoi se lasa pierduta in "butoiul cu melancolie"...

Mi-e dor de el dar stiu deja regulile jocului...Le-am invatat acum mult timp tot cu el...Le visez noaptea, cand il visez si pe...el...tot el...mereu el...

Mi-au inghetat si mainile...

Ma blochez cu imaginea lui, pe imaginea...

Azi e alb si negru lumea...Si ma sperii la gandul ca o singura persoana o poate colora...

Nu-mi arde de iesit...Nici macar pentru tine...Nu azi...Poate maine, daca o sa apara macar gri-ul...

Pana si timpul trece mai incet...Il opresc si il tin in palma ca pe un fulg de nea in speranta ca nu va disparea niciodata si ca va ramane pt totdeauna la mine...cu mine...

Sunt egoista? Inseamna ca am fost mereu...Dar timpul e mai egoist ca mine so...e fair si-asa...

Time passes by...Playin' with my mind...

No comments: