Monday, March 10, 2008

De cate ori...De-atatea ori...



De cate ori am stat cu tine-mbratisata...?
Fara vin si tigara, erai lumea mea toata!

De cate ori ne-am iubit pe acelasi covor...
Si ne imaginam romantic ca e un alt decor?

De cate ori cu tine-am adormit in gand...
Iar astazi, tot tie, sufletul meu ti-l vand?!

De cate ori minteai ca sunt cea mai frumoasa...
Si o aveai pe alta, inchisa pe terasa?

De cate ori ma suni si vrei sa ne vedem...
Si clasicul pahar de vodka pana la fund il bem!?

De cate ori am vrut sa fiu numai a ta...
si imi spuneai discret ca tu nu esti asa!

De cate ori incerci, in brate sa ma strangi...
De-atatea ori iti vine, din pat sa ma alungi!

De cate ori ma vrei si eu iti raspund nu...
Realizezi ca in lumea ta esti singur, tu!

De cate ori te iert si ma intorc la tine...
Si imi spui iar ca dragostea nu tine?!

De cate ori te cert si nu ne mai vorbim...
De-atetea ori stiu sigur c-o sa ne mai iubim!!!

No comments: