Monday, March 17, 2008

LA MULTI ANI!!!



Happy B-Day, fratello!!!

Sunt prima care-ti ureaza La multi ani! Si nah ca o fac oficial sa te stie toata blogosfera!!!:P

Te iubesc mult chiar daca nu ti-o spun zilnic, esti cea mai importanta persoana din viata mea si vei fi mereu...Restul cuvintelor sunt de prisos! Stii ca ma emotionez si nu ma pot exprima coerent cazuta asa in melancolia diminetii...

Parca mai ieri te aduceau mami si tati de la maternitate, infasurat in panze si erai mic-mic...Nu ma crezi tu nici acum, dar asta e imaginea pe care o am de cand aveam un an jumate'...Esti cea mai veche amintire a mea si sper ca vei fi si ultima!

Lov'ya forever lil bro! Sunt tare mandra de tine...Esti cel mai bun prieten al meu si sper sa ramanem asa forever and ever!!! :D:D:D

Te iubesc!

P.S. We're still the DREAM TEAM!!!:P

1 comment:

Robert (doar el) said...

daca e un "best post" hai sa facem si un "best reply"

Am jurat ca as da 1 an din viata mea pt doar 10min alaturi de tine, adica 365 zile in schimbul a 600 secunde, stiind ca nu te-ai ridica nici de pe scaun pt un necunoscut si eu as fi strabatut tara dintr-un colt in altul pt tine, dar tot ar merita fiecare clipa doar ca sa iti spun cat de mult tin la tine si ca apreciez tot ce ai facut pt mine, iar printre lacrimi sa gasesc puterea sa iti cer iertare pt ca am fost obraznic si de multe ori m-am purtat prosteste cu tine ca la urma sa ma simt de-a dreptul penibil.

Vreau doar o a doua sansa, permite-mi sa iti scriu din nou in privat, ca sa zic ce am avut cu tine (sti ca totdeauna am avut ceva cu tine:P) Hai te rog Oana!... te rog din suflet! Fa asta pentru cel caruia i-ai zis ca iti lasa cele mai tari/frumoase complimente.

Ce zici Oana, mai ai nevoie de mine?PS: Partea amuzanta e ca asc melodia "Don't Want Me No More" :)) Hai Paste Fericit si fie sa ti se indeplineasca toate visele! Sper ca am venit la momentul oportun Julieta mea:*