Thursday, March 6, 2008

NewZ! Cu ochii pe ei! :D



N-ai kum sa intri in week-end dezinformat daca imi fac treaba, nu? Si daca te intrebai ce mai misca prin lumea muzicii dance/house/electronic i'm your girl so...

Daca saptamana trecuta i-am avut invitati la Polivalenta, la mega petrecerea aia care nu ne prea iese din cap, pusa la cale de The Mission in parteneriat cu ProFm Dance...Unde ne-au pus in cap(ca sa raman in ton :P)- Chicane, Jeff Mills, Monochrome si M.A.N.D.Y., pe care i-am lasat la urma intentionat...Iata ca "fratii" berlinezilor, Booka Shade, apartinand aceluiasi label Get Physical- se pregatesc intens pt un nou release... "The Sun and The Neon Light" va rupe gura targului incepand cu sfarsitul lunii mai...Arhi-cunoscuti pentru maiestria intr-ale live-act-urilor, nu m-as mira ca baietii sa ne calce borderline-ul si sa trebuiasca sa ne pregatim pt "stat in cap" la show-ul Booka Shade!

E si daca baietii de la Booka Shade lanseaza un material nou, de ce nu ar aparea si Digweed in haine noi, de sarbatoare?! Artistul va "scapa" pe piata pe 14 aprilie- o noua compilatie Transitions, marca Renaissance, al 4-lea volum al seriei...
Chiar daca sunt anuntate oficial numai 10 track-uri, piesele, ca numar, vor fi exact 22...Chiar ma intrebam astazi in emisie, stiu ca e joi si nu am tronson orar joia, dar am inlocuit-o pe Ana-Maria , ca intre colege asa; ce o fi facut Digweed de si-a inmultit piesele??? Probabil le-a lasat la dospit si a copt un release ce imi lasa de pe acum "gura-apa"...:P Aaaaaa, si apropo luati-va bilete la tren de pe acum sau faceti plinul in rezervore, pe 14 iunie mergem la Timisoara...Tot pt Digweed! :D

See ya soon...Dance!!!

No comments: