Monday, March 10, 2008

Mama...



"Mama"...Este singurul cuvant pe care il rostesc in fiecare zi si nu ma satur niciodata...Nu mi se pare nici repetitie, nici exagerare...

Mama...De cand deschid ochii si pana ii inchid, este singura fiinta care stiu ca ma insoteste pretutindeni chiar daca nu e mereu cu mine...

Mama...Vibreaza, tremura si se agitata pentru mine inca dinainte sa apar...

Mama...Se trezeste noaptea, imi saruta mainile si fruntea si ma face sa stiu ca mereu ma voi bucura de caldura ei...

Mama...Inca ma mai ia de mana cand traversam strada...

Mama...Sta treaza pana in zori de zi si asteapta cu sufletul "in dinti" sa o sun sau sa invart cheia in broasca...

Mama...E o constanta in viata mea si asa va fi mereu...

Mama...Este singura persoana care ma iubeste neconditionat, imi suporta toate capriciile si ma face sa rad chiar si atunci cand vad totul in nuante gri...

Mama...Este mai puternica si mai inteleapta decat voi fi eu vreodata...

Mama...Ma sustine mereu, ma apuca de mana si ma ridica de jos dupa ce cad si imi face ziua mai buna cu un simplu telefon...

Mama...Imi spune ca ma iubeste chiar si atunci cand tace...

Mama...Are rabdare si intelege fiecare chichita a mea...Ma cunoaste dinainte sa ma cunosc eu si stie fara sa-i spun ce are "bucatica" asta din ea...

Mama...E vulnerabila duminica...

Mama...Ma priveste si stie tot...

Mama...Nu poate fi mintita...DEci nu arre rost sa incerc niciodata, i-ar frange inima...

Mama...Plange cand plang si eu...Rade cand rad si eu...

Mama...Traieste pentru mine...

Mama...A vrut "copii cu personalitate", pe zi ce trece observa ca au prea multa...Dar ii priveste la fel...

Mama...Ma iarta de fiecare data...

Mama...Imi spune adevarul mereu si e cel mai aspru critic al meu...Dar si cel mai bine intentionat...

Mama...Inseamna eu...Cu toate ca nu as vrea sa fie mereu asa...

Mama...Nu m-a parasit niciodata si nici nu o va face...

Mama...E cea mai de gasca mama...

Mama...este cel mai important om din viata mea, cea care mi-a calauzit pasii, cea care ma pupa in loc sa ma certe, cea careia ii curge venele intotdeauna mai tare si mai tare pentru mine, e cea care ma priveste chiar si atunci cand nu se uita la mine, cea care ma tine de mana intotdeauna, cea pe umarul careia voi plange si nu voi fi judecata, cea care are soarele-n priviri si vorba dulce indiferent de ceea ce spune, cea care schiaza de cand era gravida cu mine si mi-a permis sa vin acasa si cu 20 de copii, cea care si-a facut codite in cap si a iesit cu mine in club(mai rar ce-i drep :P), cea care mi-a trasat linia vietii, cea care danseaza cu mine si se prosteste doar pentru a-mi smulge un zambet, cea care face cat 10 tati la un loc, cea care poarta batalii seculare cu lumea "de afara" doar pentru a nu mi se sparge "globul de cristal", cea care nu oboseste niciodata sa te iubeasca...

Oare cum as putea sa nu o iubesc si eu la randu-mi???

Te iubesc, MAMI!!! La Multi Ani!!!